Rabobank

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemm

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Berichten
18
Als ik bij de Rabobank op een bepaalde site wil inloggen krijg ik een wit scherm en gereed.
Onder in de balk staat javascript open RIB.
Kan ik hier iets aan doen of moet de actie van de bank komen.

Willemm
 
Ik heb het probleem niet
geen problemen met je IE ?
 
Heb je misschien een ad blokker progje draaien. Zo ja, dan moet je deze eens uitzetten en het nog een keer proberen. Werkte bij mij in ieder geval wel (adshield).

Groetjes,
 
Dank voor jullie antwoorden, maar het heeft helaas nog geen resultaat gehad.
Wat ik zo vreemd vind is dat je bij de startsite van de Rabobank 7x met je Random Reader in kunt loggen.
5x lukt me dat wel alleen bij de bovenste 2 lukt het me niet.


Willemm
 
Firewall en virusscan als je die hebt ook uitzetten en nogmaals proberen. Het probleem dat je beschrijft had ik ook en precies hetzelfde (bovenste 2 lukte niet).

Heb je trouwens een ad blokker en zo ja welke dan?
Zelfde vraag gelt ook voor je virusscan en firewall.

Ik heb ook nog even gezocht op deze site met de volgende resultaten: http://www.helpmij.nl/forum/search....d=448668&sortby=lastpost&sortorder=descending
Kijk deze link ook nog even na, zo zou je er toch uit moeten komen.

Groetjes,
 
Rabobank werkt met pop up technologie en wanneer je dus een pop up blokker hebt meelopen dan zal de site problemen geven.
Kijk toch eens goed of je niet een pop up blokker hebt.
Deze kan wat verstopt zitten en toch meelopen.

Mvg
 
Ok, en nu de echte oplossing. ;)

Heb je win98? Zoja, voor even het volgende uit:

Ga naar start -> instellingen -> configuratiescherm.
Open hier -> netwerk.
Klik op 'externe toegangsadaptor' en vervolgens op 'eigenschappen'.
Ga naar het tabblad 'geavanceerd'.
Zet 'IP Pakket grootte' even op 'Groot'.
Klik op 'ok' dan nog een x op 'Ok'.
Start je PC even opnieuw op(geeft ie ook aan) en probeer de rabobank nog eventjes.

Als je nu wel ingelogd komt mag je meteen even 5€ naar mijn rekening over maken. ;) :p
 
Ik weet er niet zoveel van maar het lijkt me dat je dus gewoon niet kan internet bankieren. Heeft dit niet te maken met het feit dat je de mogelijkheid van cookies plaatsen hebt uitgezet? Volgens mij heb ik dit namelijk ook een keer gehad toen ik via de ABNAMRO wilde internetbankieren. In een gevoel voor opperste veiligheid had ik het gebruik van cookies uitgeschakeld. Resultaat was dat ik dus ook niet meer bij mijn centen kon komen. Weer aangezet en ik was weer de Big Spender
 
Bedankt allemaal voor het meedenken, maar XP
overnieuw installeren was toch het enige dat effect sorteerde.

Willemm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan