Race Driver Grid zwart menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

XCLUS1V3NL

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
136
Hey mensen,
Ik heb gisteren de demo van Race driver Grid gedownload.
Alles doet het perfect alleen komt er geen menu. Ik kan wel de geluiden horen en een race starten. Maar dan zit er ook een soort watermerk voor waardoor ik haast niks zie.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen.. Thanks!

EDIT:

[OPLOSSING]
Verander de resolutie een paar keer tot dat het menu het doet!

[HET BLIND AANPASSEN VAN DE RESOLUTIE DOE JE ZO]
-2x omhoog, dan enter
-3x omhoog, dan enter
-1x naar beneden, dan aanpassen naar links(lagere resolutie) of rechts(hogere resolutie)

Dit is even puzzelen maar het is de moeite waard!


Met dank aan Lita112!
 
Laatst bewerkt:
Kan je pc het spel aan?

Welke pc heb je, merk en type.

Drivers up to date?
 
Kan je pc het spel aan?

Welke pc heb je, merk en type.

Drivers up to date?
Ik heb mijn pc zelf samengesteld.. ik heb in iedersgeval een videokaart van 512mb (ASUS X1650 met ee Nvidia Chipset) en voor de rest heb ik 1024mb RAM..
 
Alle onderdelen even vermelden, maak eventueel een hardware overzicht met PC wizard.

Ook kan je hier: www.canirunit.com je pc testen om te zien of deze het spel aan kan. Probeer dat eerst eens en plaats een screen van de uitslag.
 
Je videokaart en je ram zitten op het randje voor dit spel. Het spel zou moeten draaien, maar wel op laag.

Probeer eens de driver van je videokaart te updaten.

Is inderdaad een fijne site, kan je voor aanschaf mooi testen of het gaat werken.
 
Laatst bewerkt:
Je videokaart en je ram zitten op het randje voor dit spel. Het spel zou moeten draaien, maar wel op laag.

Probeer eens de driver van je videokaart te updaten.

Is inderdaad een fijne site, kan je voor aanschaf mooi testen of het gaat werken.



Ik heb mijn beeldschermadapter geupdate via apparaatbeheer maar die zei dat er geen nieuwe stuurprogramma's waren dus ik weet niet of ik het nu goed heb gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Nee, je driver update je via de website van de fabrikant. Daar download je de driver.

Je deinstalleerd eerst de oude driver, start de pc opnieuw op (ziet er dan wel even raar uit, maar dat komt goed!) en installeerd vervolgens de nieuwere versie.
 
Nee, je driver update je via de website van de fabrikant. Daar download je de driver.

Je deinstalleerd eerst de oude driver, start de pc opnieuw op (ziet er dan wel even raar uit, maar dat komt goed!) en installeerd vervolgens de nieuwere versie.
Oke, weet je toevallig ook hoe je deze deistalleerd? en waar ik de drivers voor AUS X1650 kan vinden?
 
Laatst bewerkt:
Configuratiescherm --> een programma verwijderen.

Staat ie daar nou niet tussen, installeer dan de nieuwe over de oude heen.
 
Oke bedankt, ik heb al een rpogramma gevonden die alle drivers update... ik ga dit nu proberen.. ik laat zo het resultaat weten!
 
Let daarmee op, meestal zijn die programma's leuk tot je wilt gaan updaten en dan mag je gaan betalen.
 
Let daarmee op, meestal zijn die programma's leuk tot je wilt gaan updaten en dan mag je gaan betalen.

Inderdaad daar ben ik nu achtergekomen :p .. weet je dan toevallig waar ik mijn ASUS X1650 drivers kan vinden?
Ik kan wel de AX1650 series vinden .. is dit de zelfde?
 
Laatst bewerkt:
Op de site van ATI zou je gewoon moeten kunnen kiezen voor de 1600 serie. Het merk van de kaart heeft daar niets mee te maken.
 
Op de site van ATI zou je gewoon moeten kunnen kiezen voor de 1600 serie. Het merk van de kaart heeft daar niets mee te maken.
Ik heb hem al geupdate... maar geen effect. Ik krijg nog steeds geen menu te zien..
Ik kan ook geen screenshot maken omdat je dan alleen een zwart scherm ziet terwijl er eigenlijk alleen een soort van andere graphic doorheen zit..
 
Heb je bij dit spel ook de mogelijkheid om de opties te verlagen? Sommige spellen kunnen dat voor je het spel start. Dan zal je even moeten kijken in de installatiemap of daar een confuguratie .exe te vinden is.

Zet daar alles eens op laag.

Heb toch het vermoeden dat het spel te zwaar is voor je pc. Je draait Vista met 1 gig ram. Dat is op het randje en wellicht komen daar de problemen vandaan. 1 gig voor vista is al op het randje.

Misschien een optie om ram bij te plaatsen?
 
Heb je bij dit spel ook de mogelijkheid om de opties te verlagen? Sommige spellen kunnen dat voor je het spel start. Dan zal je even moeten kijken in de installatiemap of daar een confuguratie .exe te vinden is.

Zet daar alles eens op laag.

Heb toch het vermoeden dat het spel te zwaar is voor je pc. Je draait Vista met 1 gig ram. Dat is op het randje en wellicht komen daar de problemen vandaan. 1 gig voor vista is al op het randje.

Misschien een optie om ram bij te plaatsen?
Die optie zou wellicht kunnen.. maar ik ga eerst opzoek naar de config ;)

Edit: ik kan trouwens wel vlekkeloos een race starten alleen zie ik dan alles heel donker en slecht maar hij rijd wel soepel.. ?
 
Hhmm, jammer dat ik dat niet kan zien vanaf hier.

Gamma aanpassen?
 
Hhmm, jammer dat ik dat niet kan zien vanaf hier.

Gamma aanpassen?
Ik kan geen .exe vinden die de kwaliteit kan aanpassen..
maar ik ga proberen om de demo op mijn ext. hardeschijf te zetten en hem aan mijn laptop te zetten. deze heeft namelijk 2gb RAM
 
Tja, voor een laptop gelden misschien nog wel meer beperkingen!

Test de laptop eens met de site die ik gaf www.canirunit.com

En in het spel zelf kan je het ook niet aanpassen? Dat krijg je ook niet te zien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan