race-spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Mijn pleegzoon die af en toe hier is, is gek op race-spellen, zoals vakantieracer, death rally, grachtenracer, A2, enz. Het probleem is dat de meeste van die spellen oud zijn en niet werken onder XP. Is er hier iemand op de hoogte van de ontwikkelingen die weet of er de laatste tijd nog leuke race-spellen zijn uitgekomen? Het gaat om een jongen met het niveau van ee 8-jarige.
Alvast bedankt.
 
Werken de spellen ook niet wanneer je ze start in compatible mode voor W98? Of gaat het bij het installeren al fout?
 
jah dat denk ik ook NFS:HS2 mooi spel mooi geluid. en vrij simpele besturing (relatief gezien)

maar idd raar dat ze het niet doen onder XP zou toch wel moeten werken.
 
Geplaatst door RGTMO
Werken de spellen ook niet wanneer je ze start in compatible mode voor W98? Of gaat het bij het installeren al fout?

Nee installeren gaat prima, maar verder doen ze niets. Ook niet als ik de compabiliteitsmodus wijzig. Ik heb al van alles geprobeerd (een tijd geleden), maar anderen op helpmij kenden het probleem.
 
Colin mcrea 3. T' is wel rally rijden maar toch leuk. Verder zou je kunnen kijken naar dtm driver maar das inplaats van arcade racenb echt serieus ik denk niet dat hij dat leuk vind.
 
coolste.

Toch een van de gaafste race spellen is toch burnout2.Als je te hard van een berm rijd.Gaat ook de onderkant eraf.Alles gaat eraf,als je **** rijdt.Mooie grafichs
 
jah maar DTM en colin mcrea zijn best moeilijk en het is voor iemand van 8. mocht niet te moeilijk zijn.

burnout is idd ook wel goed
 
Mijn broertje van 9 speelt (naast 100den andere spellen :D), Microsoft Rally Championship vaak. Geluid is bagger maar spel zelfs is wel ok ;)
 
Komt burnout 2 op de pc. Mishien een blik werpen in de budget bak van de lokale intertoys daar liggen zat race spellen best goede en zeker niet te duur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan