Racestuur kan niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

peetz

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Ik heb een Racestuur (Microsoft Sidewinder) die altijd gefunctioneerd heeft op een 98 pc, waar hij altijd goed op werkte. Pas geleden heb ik een nieuwe geluidskaart gekocht voor in mijn XP computer met een gamepoort erop.
Nu heb ik het racestuur aangesloten op mijn XP computer alleen het probleem is dat hij niet kan worden geinstalleerd omdat het stuur is bedoeld voor 95/98 pc's.

Nu heb ik op internet zitten zoeken en blijkt dat je het stuur ook met XP kan installeren. Het is heel simpel door naar start-configuratiescherm-game controllers te gaan en dan op add te klikken en Microsoft Sidewinder (auto detect) aan te klikken.
Dan zou die volgens de artikels op internet normaal moeten functioneren.

Uiteraard heb ik dit gelijk geprobeerd en Microsoft Sidewinder (auto detect) stond er inderdaad tussen en metteen aangeklikt en toegevoegd.
Om het stuur te installeren moest ik de windows XP cd-rom in de computer stoppen (deze cd-rom is origineel) en het bestand ' msgame' zoeken. Maar dit bestand is nergens op de cd-rom te vinden. Ook op de computer kan ik het nergens vinden. Ook heb ik gezocht in hidden files maar geen enkel resultaat. Kan ik het bestand ergens downloaden of is er een andere oplossing?

b.v.d
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan