Radeon 7000

Status
Niet open voor verdere reacties.

andyke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hoi,

Heb onlangs een radeon 7000 aangeschaft en geinstalleerd. En als ik terug opstart krijg ik een fout melding in (ATI- DESKTOP CONTROL PANEL) is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Hen al aan het zoeken geweest maar kan het probleem niet vinden.

Welke Windows heb je? Als je XP hebt staat er dan meer informatie in de logboeken? Heb je de drivers al eens opnieuw geinstalleerd?

Ja ik heb windows xp en in het logboek staat: Vastgelopen toepassing:atiptaxx.exe versie:6.14.10.5088 vastgelopen module: advapi32.dll,versie 5.1.2600.1106, vastgelopen op : 0x0000230f.

Heb het terug ge-deinstaleerd en terug geinstaleerd en nu geeft hij een foutmelding van kan het ATI-configuratiescherm niet initialiseren omdat het ATI-stuurprogramme niet is geinstaleerd of niet correct werkt.

Heb eerst alle bestandjes verwijderd van ATI doormiddel van in zoeken ATI*.* in te geven. Heb andere videokaart uitgeschakenld en radeon terug verwijderd zodoende da hij aangaf na terug opstarten nieuwe hardware gevonden. En zo terug de wizard gevolgd en de wxp-w2k...27m-013420c/exe geinstalleerd. En nog geeft die aan (kan het ATI-stuurprogramma niet initialiseren omdat het ATI-stuurprogramma niet is geinstaleerd of niet correct werkt.
En het is een radeon 7000 64MB en pci versie. Multi-display edition.

Geplaatst door andyke
Heb eerst alle bestandjes verwijderd van ATI doormiddel van in zoeken ATI*.* in te geven. Heb andere videokaart uitgeschakenld en radeon terug verwijderd zodoende da hij aangaf na terug opstarten nieuwe hardware gevonden. En zo terug de wizard gevolgd en de wxp-w2k...27m-013420c/exe geinstalleerd. En nog geeft die aan (kan het ATI-stuurprogramma niet initialiseren omdat het ATI-stuurprogramma niet is geinstaleerd of niet correct werkt.
En het is een radeon 7000 64MB en pci versie. Multi-display edition.

Hmz, dan wordt jouw model toch niet ondersteund in de Catalyst-drivers. Althans, niet in de nieuwste versies. Misschien omdat je kaart een PCI-model is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan