Radeon 9100 series

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batman755

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Ik heb hier men video kaart, Radeon 9100 series. Het is nogal een oude video kaart. Zo oud dat ik er zelfs geen driver meer van kan vinden. kunnen jullie mij mischien helpen? als jullie een goede site kennen waarvan ik een goede driver kan downe ? of kan ik gewoon die ene nemen van http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=257902 ?

Laatst bewerkt:
Kijk hier, onderaan de pagina.

EDIT: Wil je hem inclusief de Catalyst Control Center, dan eerst .NET Framework 2.0 installeren.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Fijn dat het geholpen heeft! :thumb:

Graag nog even, rechtsonder aan de pagina, klikken op Vraag is opgelost in het vakje Status van de vraag.

Tijs.

probleempje :(

als ik nu call of duty ofzo (een shooter game) opstart zegt die dat hij openGL niet kan openen en dat ik daarom de nieuwste driver moet installeren voor men video kaart. Call of duty is al een vrij oud spel dus kdenk dat da nogal een hele oude driver is. Ik heb al wel een goeie driver gehad voor men kaart maar ik heb moeten formatteren dus ben ik die kwijt. zijn er mischien nog andere drivers die ik zou kunnen gebruiken?

of laat maar, ik had denk iets verkeerd gedaan tijdens het installeren, nog eens bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan