Radeon 9200se probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berry1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Berichten
2
Hoi

Ik heb het volgende probleem.
Ik heb een Asus barbone met een P4P8T moederbord met een onboard video (die naar mijn mening is uitgeschakeld in de bios) ik heb nu een 9200 se videokaart geinstalleerd en tot zover niets aan de hand. Maar als de Drivers geinstalleerd zijn en ik de computer opnieuw opstart geeft de beeldscherm adapter een uitroepteken. Ik kan dan wel elke keer weer de stuurprogramma bijwerken en dan werkt alles wel weer maar als de computer opnieuw wordt opgestart heb ik weer het zelfde probleem.
Ik verschillende drivers geprobeerd zoals ATI, Omega, Catalist en net heb ik nog drivers van DNA geprobeerd.
Heb natuurlijk elke keer de oude drivers eerst verwijderd met Driver Cleaner.
Heb ook nieuwe Intel drivers geinstalleerd.

Ben al een paar weken bezig om dit probleem op te lossen maar kom er niet uit.

Berry
 
Neem aan dat je een gebruiks handleiding hebt , anders staat hij op je install CD

IN Bios Setup op Blz: 105 en 106 (5.4.2 Chipset)
AGP/pci instellen en niet auto
 
Hoi

Alvast bedankt voor het meedenken.

Wat betreft de drivers die JKoelman aangeeft die heb ik inderdaad al geprobeerd.
De fout melding die hij aangeeft in het apperatenbeheer is: Dit apparaat start niet. (Code 10)
Het vreemde vindt ik dat de lokatie is
PCI-bus 1, apparaat 0, functie 0

Wat betreft de Bios instelling die staat bij mijn op AGP/PCI.
Heb ook al andere instellingen geprobeerd maar helaas.
 
als je zeker weet dat je je onboard videokaart uitgezet hebt en je opnieuw opstart met je nieuwe kaart erin dan moet winxp hem zelf herkennen. alleen moet je dan niet doorgaan met je setup maar hem stoppen.
dan gewoon via verkenner de cd openen en hem installeren.
en het is misschien even vervelend voor je andere instellingen maar anders moet je je bios even op default zetten. dus de standaard instellingen.
succes
rene
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan