radeon 9600 xt

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
Hallo

Ik heb dus een radeon 9600 xt en als ik een bepaalde spel speel en dat is voornamelijk doom 3 ,dan bevriest het beeld en loopt het vast volgens mij ,waarom hij dit doet weet ik niet ,ik heb de instellingen van high quality naar medium gebracht alleen dit stelt het alleen effe wat later uit ,en vast loopt het weer? ik heb die kaart net nieuw en kan er andere sp[ellen wel mee spelen ?
( ik heb een 2.2 mhz 512 geheugen daar ligt het niet aan denk ik)
alvast erg bedankt !!

Michael.J
 
Heb je de nieuwste catalyst drivers wel geinstalleerd? Kijk op voor www.ati.com.
Het kan zijn dat er bugs in eerdere versies zitten die dit probleem veroorzaken.
 
radeon9600xt

hallo

Alleen wat hoed dat in precis?

En bedankt he nogmaals !

Mikey
 
Op Ati drivers kun je de nieuwste drivers voor je videokaart downloaden. Deze noemt Ati de Catalyst drivers. Als je bijvoorbeeld windows xp gebruikt moet je in de keuzemenu's steeds de eerste optie kiezen. Dan de nieuwe driver installeren en kijken of doom3 het nu wel doet :)
 
9600xt

Heyy

Bedankt he is opgelost ,je bent geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hmm, bij mij loopt het spel Wolfenstein ET vast met de nieuwste catalyst drivers (4.10) maar niet met 4.9 :confused:
 
xt

heyy

Je moet gewoon update ophalen en je heb nergens meer last van!!!


Jongens ,,bedankt he !! het was opgelost alleen ik was het vergeten (opgelost) aan te geven ...

mzlll
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan