Radeon 9800 Pro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaY.NL

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Hallo Allemaal,

Ik heb een raar 'probleem'. Mijn computer geeft aan dat ik een Ati Radeon 9800 Pro met 256 MB heb. Benchmarks en andere programma's geven dit ook aan. Als ik op mijn kaart kijk zie ik maar 8 geheugenbankjes. En op internet staat dat er op de geheugenbankjes ook kleine koelertjes moesten zitten, op mijn kaart kan ik die niet vinden. En als toetje kwam de kaart geleverd in een doos van een Radeon SE met 256 MB. Hoe kan ik controleren wat voor een kaart wat voor een kaart ik nu werkelijk en mijn computer heb?

Groeten KaY.NL

waar heb je het gekocht??? tweede hands??

ik denk dat je een ati radeon 9800 pro hebt want als windos en benchmarks en zo dat zeggen.

Hij is nieuw besteld via een internet dealer. Maar wat denk je dan van die 256 mb?

Of er koelertjes opzitten, hangt per merk af.

Als je kaart werd geleverd in een Radeon SE-doos (SE staat voor ''Slow Edition'', niet voor ''Special Edition'') dan zou je denken dat je een 9800SE hebt gekregen, maar aangezien de pc zelf en de games zeggen van niet, heb je dus gewoon een 9800Pro.

Het kan zijn dat die "dealer" radeons 9800 SE koopt en ze vervolgens het bios flashed en vervolgens de kaart overclocked. probeer eens te achterhalen wat de standaard frequenties zijn voor de 9800pro en se, en kijk wat jij hebt.

db

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan