Radeon X600 Series

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin128

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Heey iedereen bedankt voor het kijken.

Ik heb een vraag, Ik heb een videokaart met Radeon X600 Series, mijn probleem is, Op spellen heb ik heel veel laag. Me framerate is altijd laag, nu is mijn vraag: Kan ik mijn Video kaart upgrade? En hoe ik dat zou moeten doen.

Groetjes! :thumb:

Misschien moet je gewoon eens de nieuwste driver installeren. Maar het hangt ook van de spellen af die je er mee speelt. Over welke games gaat het?

Heey, Bedankt voor de reacties! :thumb:

Merk: Packerd bell
Moederbord : NEC COMPUTERS INTERNATIONAL GA-8I915PM
Chipset : Intel i915G
Processor : Intel Pentium 4 519J @ 3066 MHz
Fysiek Geheugen : 1024 MB (2 x 512 DDR-SDRAM )
Videokaart : RADEON X600 Series
Harde Schijf : SAMSUNG (320 GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD-ROM GDR8163B
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVDRRW GWA-4164B
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C+) Fast Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Home Editie 5.01.2600 Service Pack 3:shocked:
(Spellen waar ik op wil spelen onder andere age of conan en World of warcraft, Nu komt er een expansion van World of warcraft en heb ik geen idee of me Videokaart wel sterk genoeg is en ik zou WoW eigenlijk ook wel op Hoge graphics willen spelen)

Met vriendelijke groeten, Justin.:thumb::)

Kan je me a.u.b uitleggen wat een Voeding is? xD Wss is die al eens vervangen. Maar een vraagje hoe kan ik nou een betere Kaart krijgen? door middel van te kopen of kan ik ook gewoon Upgrade? of iets? (ik weet het, ik ben heel slecht in dit soort dingen) :thumb:

Bedankt en groetjes

Kan je me a.u.b uitleggen wat een Voeding is? xD Wss is die al eens vervangen. Maar een vraagje hoe kan ik nou een betere Kaart krijgen? door middel van te kopen of kan ik ook gewoon Upgrade? of iets? (ik weet het, ik ben heel slecht in dit soort dingen) :thumb:

Bedankt en groetjes

Upgrade = kopen.
Je doelt op drivers updaten. Volgens mij heb je dat een paar maanden geleden al gedaan.
Dat wil de prestaties wel eens een beetje verhogen, maar veel zal dat niet uitmaken.

Voeding is dat kast dat op het eletriciteitsnet is aangesloten
Dit dus:
voeding.jpg

edit:
Verder kan je voor 200 best de boel wel upgraden.
Een goede voeding kost 40-50 euro (voor jouw systeem), dan een videokaart voor 60-100 euro en 2 stripjes geheugen (30 euro ofzo)
Totaal 180 euro in het duurste geval en 130 in het goedkoopste geval.

Maar ik wacht even op de gegevens van de voeding: wat daar op staaty:
merk, wattage en hoeveel Ampere op de +12V-lijn. (staat op de zijkant van de voeding)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan