Radio gaat zomaar harder (JVC Radio)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mar k
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mar k

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Hoi HelpMij'ers,

Ik heb de laatste tijd last van mijn radio :P
Hij doet af en toe heel raar.

Als ik het volume rond 10 zet, of 12 ofzoiets dan gaat hij zomaar harder.
Soms gaat hij 2 standen hoger dus niet 10 maar 12, of niet 12 maar 14.
Of hij blijft het volume verhogen. Net of het systeem last heeft van een straling ofzoiets.
Er zit namelijk ook een afstandsbediening bij. Het is het type:
JVC, MICRO COMPONENT SYSTEM UX - G 3 3
Al een oud model, maar ik heb wel een draadloze muis van Logitech, maar ik weet niet of het daarmee te maken heeft.
Want volgens mijn was het daarvoor ook al zo.
Ook staat er verder op bij ons een grote mast. Maar zou daar de radio invloed op hebben?
:S

Ik hoop dat ik na een jaar denken en zoeken eindelijk nu mijn antwoord heb. En weet waarom hij zo achterlijk doet :confused:
Alvast bedankt.

Mvg,
Mark

Deed ik vroeger ook nog wel eens bij de buren met een universele afstandsbediening :D

Is het zo'n knop die je meerder malen 360 graden kan draaien? Het kan zijn dat hij door ouderdom net wel/net geen contact maakt.

Als je hem insteld op het volume wat je wilt hebben en hem net weer iets terugdraaid (zonder het volume terug te draaien) wat doet hij dan?

Gr.J

Is het zo'n knop die je meerder malen 360 graden kan draaien? Het kan zijn dat hij door ouderdom net wel/net geen contact maakt.

Als je hem insteld op het volume wat je wilt hebben en hem net weer iets terugdraaid (zonder het volume terug te draaien) wat doet hij dan?

Gr.J

Het is inderdaad zo'n knop die je meerdere malen 360 graden kan draaien.
Dit is het model:
454811-9675.jpg

Ik heb gedaan wat je zei, en als ik hem op volume 10 zet, en ik draai hem iets terug, gebeurt er niks.
Al draai ik wat meer dan gaat hij naar volume 9 terug.

Mvg,
Mark

Dan is de knop denk ik een beetje brak. Je zou dan de knop elke keer net tussen twee punten in kunnen zetten of eenmalig en de rest met de afstandbediening doen. Reparatie word in verhouding denk ik vrij duur.

Gr

Dan is de knop denk ik een beetje brak. Je zou dan de knop elke keer net tussen twee punten in kunnen zetten of eenmalig en de rest met de afstandbediening doen. Reparatie word in verhouding denk ik vrij duur.

Gr

Oke, maar af en toe heeft hij het, en hij gaat dan of 1 standje harder of hij blijft volume verhogen.
Zou de knop echt niet goed meer werken? Naja, ik gebruik hem meer voor Aux. Zodat ik met me laptop beter geluid heb.
Misschien heeft het daar mee te maken?
:rolleyes:
Mvg,
Mark

Zo ernstig is het niet. Zolang de knop werkt zou ik hem gewoon blijven gebruiken en alleen om het harder gaan te voorkomen tussen twee punten in zetten.

S6!

Zo ernstig is het niet. Zolang de knop werkt zou ik hem gewoon blijven gebruiken en alleen om het harder gaan te voorkomen tussen twee punten in zetten.

S6!

Bedankt voor de hulp!
Mijn vraag is opgelost!

Heel erg bedankt!!
Gr,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan