radio-pagina.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

radiopaginanl

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
hallo dames en heren

Ik kwam dit forum eigenlijk per ongeluk tegen, maar het ziet er leuk uit .
En dan hoor ik ook eens een mening over mijn site van mensen die mijn hobby niet kennen.

Ik heb de site gemaakt met alleen wat HTML kennis , verder ben ik nog niet.

Alleen de navigatie buttons heb ik niet zelf gemaakt maar van internet gevist.

ik ben benieuwd naar jullie commentaar

Groet Han

oh ja : www.radio-pagina.nl

Graag een reactie!!!!!

Hallo heren/dames

Ik zie dat er mensen zijn wezen kijken op mijn site, geef alsjeblieft een korte reactie!!!:D

Alvast bedankt!!!!

Groet Han

Site ziet er wel leuk uit, van de tekst snap ik niks met al die termen.

Site ziet er wel leuk uit, van de tekst snap ik niks met al die termen.

Tja de termen zijn vrij/zeer specifiek voor mijn hobby, maar ik ben blij dat je de site er voorderest "wel leuk " uit vind zien.
Als je nog specifieker commentaar hoor ik het graag!

In ieder geval bedankt voor de reactie!!

Groet Han:D

Han, jongen, ik wist niet dat "jouw soort" nog bestond!

Tegenwoordig haal je met Internetradio, stations uit het meest achterlijke achterland binnen... En wat te denken van internet TV [zie hier: http://nl.wwitv.com/]... het laatste nieuws uit Verweggiestan meteen op je PC monitor.....

DX'en was erg in toen ongeveer iedereen een "bakkie" had staan.. ik wist niet dat er nu nog amateurs waren...

Site is interessant.... leuk gedaan!

Han, jongen, ik wist niet dat "jouw soort" nog bestond!

Tegenwoordig haal je met Internetradio, stations uit het meest achterlijke achterland binnen... En wat te denken van internet TV [zie hier: http://nl.wwitv.com/]... het laatste nieuws uit Verweggiestan meteen op je PC monitor.....

DX'en was erg in toen ongeveer iedereen een "bakkie" had staan.. ik wist niet dat er nu nog amateurs waren...

Site is interessant.... leuk gedaan!

Dank voor het compliment!!

Tja "mijn soort "sterft uit. De DX club waar ik lid van ben (www.bdxc.nl) had op haar top 1300 leden en nu nog 400.
Het gaat mij bij radiostations om ze zelf te horen en niet om ze via internet te horen. Ik maak soms wel gebruik van internet radio om te vergelijken of ik een station wel echt gehoord heb.Dat is heel handig

Vergelijk het maar met de vis zelf vangen of bij de vishandel halen.Het zelf vangen geeft meer voldoening.....

Groet Han

Ik heb je site nog even bekeken en dit wou ik toch nog even zeggen:

Om de site te verbeteren(hoeft dus niet) zou ik een logo nemen.
En misschien een iets andere kleur achtergrond.
Verder ziet het er prima uit.

Leuk!

Het is wel van voor mijn tijd maar ik weet dat er veel mensen zijn die dit echt als hobby zien. Zulke sites zijn dan fantastisch.
Vaak laat de lay-out te wensen over maar daar gaat het denk ik niet om bij hobbysites. Jouw website zal niet #1 op een design wedstrijd worden maar dat hoeft niet! Hij is duidelijk en goed navigeerbaar en typerend voor dit soort sites is de informatie en de tijd die erin gestoken wordt.

Mooi!

Dat is waar, meestal vind je op die site makkelijk de weg.
Maar bij elke site mag het er wel leuk uitzien, persoonlijk zou ik voor zwart of wit gaan.

je zei dat je de navigatie buttons van internet hebt gevist.
vind ze leuk. zou je hem hier neer willen zetten of link van site waar je het vandaan hebt willen geven?

over site... zit mooi in elkaar;) overzichterlijk, onderwerp boeit me niet zo maarja das persoonlijke;)

je zei dat je de navigatie buttons van internet hebt gevist.
vind ze leuk. zou je hem hier neer willen zetten of link van site waar je het vandaan hebt willen geven?

over site... zit mooi in elkaar;) overzichterlijk, onderwerp boeit me niet zo maarja das persoonlijke;)

Hallo

De buttons heb ik van www.grsites.com gehaald

Je kunt daar knopbreedte hoogte opgeven kleuren font enz.enz.

Groet Han

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan