Radio Player beta 1.000

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn098

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
Radio Player

hallo

toe ik laats dit topic zag http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/707075-Radio zag ik dat het programma niet goed werkte dit vond ik jammer dus heb ik een soort van programma gemaakt aleen iets anders mijn programma heeft een paar meer mogelijkheden
- je kan een locatie afspelen
- meer zenders
- een stop knop
Willen jullie hem voor mij testen ?
hallo mensen

Radio Player 1.4 is uit met een paar meer mogelijkheden
form1.webp
De update kan je downloaden via https://dl.dropbox.com/u/64387086/Setup,s Radio Player,s/Radio Player 1.4 setup.rar of via chek op update,s via radio player 1.3 of 1.2
Verzie zonder setup is niet beschikbaar :( in v1.5 zal ik er weer aan denken :)
__________________________________________________________________________________________
bekende bug,s
opstarten duurt lang
fout bij het opstarten

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik heb het gemaakt met visual basic en hulp is altijd welkom :) binnenkort komt 1.2 uit

Laatst bewerkt:
heb ik gedaan, werkt goed, 1 zender werkt niet, weetnietmeer welke. Ik kijk uit naar versie 1.2 ...

Persoonlijk vind ik dat je misschien iets meer tijd kunt besteden aan het uiterlijk/design.

Groeten,

Mitchosoft

Ziet er prima uit, ik vroeg me wel af waarom je naar een apart venster moet voor meer zenders? Waarom zet je die extra zenders niet gewoon in het standaard venster?
Verder is de stop knop misschien wat overbodig, je kan ook gewoon op stoppen of pauze ofzo drukken, daar aan de linkerkant.

Voor locatie afspelen geldt hetzelfde, waarom bouw je dat ook niet gewoon in hetzelfde venster in?

In 'Over' staat probleemen ipv problemen. In 'Help' staat instaleeren ipv installeren.

De update komt binnenkort uit het heeft even geduurd vanwege ziekte

Laat ik toevallig nou net bezig zijn met een verbeterde versie van mijn updater. Ik ben over een aantal dingen niet helemaal tevreden en vind dat ik die anders moet doen. Dus hopelijk kun je nog even wachten tot ik mijn verbeterde updater af heb. :)

als je zal willen zegen wanneer hij af is dan kan ik hem gebruiken :)

Laatst bewerkt:
Deze nieuwe update ziet er prima uit! werkt erg goed!

Als ik misschien nog een tip kan geven:
Is het mogelijk om misschien eigen toegevoegde locaties op te slaan? Zo komt er dan bijv. gewoon een knop bij voor de toegevoegde locatie en kun je dus ook op een later moment naar die radio schakelen.

Laatst bewerkt:
Oke,

Wat mij opvalt:
- Typefouten: 'station,s' -> Stations | 'update,s' -> Updates | 'instaleeren' -> Installeren | 'verzie' -> Versie
- Het simpele programma doet gewoon precies wat het moet doen, zoals het hoort!
- De WindowsMediaPlayer is op een slimme manier geplaatst, je gebruikt hem zo klein mogelijk maar wel met de informatie die je nodig hebt. Persoonlijk zou ik die onderaan doen omdat je dan zo'n mooi 'StatusBar'-effect krijgt. Laat hem mooi staan, ik zeur.
- SplashScreen? Nodig? ...
- Maak een 'Bestand openen...'-knop, men kan dan een bestand selecteren om af te spelen. Overigens laat ik andere Helpmij-gebruikers hier over mee beslissen.
- Misschien is het een idee om van de 'Locatie'-TextBox een ComboBox en zorg dat de urls die men afspeelt onthouden worden, zo hoeft men niet meer elke keer te zoeken maar kunnen ze het selecteren.
- Ik ben ook fan van favorieten. Misschien een idee om daar een menu voor aan toe te voegen?

- Kortom: Snel, gemakkelijk, doet precies wat het moet doen en wat je verwacht alleen mist hij iets.

Groeten,
Mitchosoft

Morgen of vandaag ga ik een update uit brengen helaas nog niet met de The Mighty Atom Updater :(
voor 1.4
-locaties kan je opslaan
-spelfouten eruit gehaald (ik vrees dat dit programma altijd wel spelfouten zal houden aangezien ik dyslexie heb :cool:)
-splashscreen is weg
-hij check bij het opstarten naar update,s

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan