Radio vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

mobieleauto

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2009
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb tijdje radio stream enz gehad. Maar mij vraag is: Weet iemand een full script of heeft zelf nog een radio site. Want wil weer zoiets hebben maar heb geen zin om weer helemaal alles temaken dus heeft iemand een full script met lay out en alles erbij. Wil een radio site maken dus met een radio en community er bij dus forum enz.

mvg,

Als je bij Google: 'Template' intypt, krijg je allerlei websites met kant en klare templates. Het enige is wat jij hoeft te doen is tekst veranderen, plaatjes erbij en klaar is kees!

Nee ik bedoel meer gewoon een script pack dat ik forum script community en radio tools en dingen in 1 heb dat ik alleen nog alles er opmoet zetten en wat teksten enz veranderen.
Maar heeft niemand een site die hij vekoopt ofz?
Nee want wil gewoon een soort community met forum radio en dat je kan betalen om iets extra's te krijgen dus dat ik er ook aan verdien enz

Kijk als je geen zin hebt om dat allemaal te doen, zou ik ook geen radio maken. Een beetje zielig om alles aan andere te vragen omdat je het zelf niet wilt doen:
Want wil weer zoiets hebben maar heb geen zin om weer helemaal alles temaken dus heeft iemand een full script met lay out en alles erbij

Ja maar ik dacht miss wilt iemand van ze site af. Of iemand heeft toevallig een pack waar hij niks mee doet of wat geld voor wil snap je ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan