Radion X1650 pro plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar een x1650 is geen x600. Een x1650 is zwaarder en pleegt gewoon een grotere aanslag op de voeding. Daarnaast doet de rest van je pc dit ook natuurlijk.

Dus vervangen die voeding.

Temperatuur uitlezen kan je als het goed is, doen in de Catalyst Control Center. Moet je videokaart natuurlijk wel een sensor hebben om de temperatuur te kunnen uitlezen.

Daarom was ik in de computer winkel, ze hebben de PC acheteraan genomen voor een test en verteld dat een ati radeon 1650 gewoon moet werken op het huidige systeem omdat ervoor een radeon X600 aanwezig was dus geen nieuwe voeding.

Hoe warm de videokaart wordt ps met welk program kan je dat meten ?

http://www.majorgeeks.com/download4181.html

met dit progje kun je alles bekijken van je pc

volgens mij is het advies voor een 1650 min 350watt

Laatst bewerkt:
ja

Ik ben gisteren speciaal 20km verderop gegaan voor die winkel en natuurlijk voor de voeding want mijn systeem heeft

1 TV kaart + 8 USB poorten + Videokaart + video connector fireware ...

Ze hebben een windows opkuis program uitgevoerd voor 25euro ...

En ze vertellen geen voeding nodig , het zal een software probleem zijn, deze morgen heb ik de PC geformateerd voor de 2 keer ...

PS de winkel had mij ook verteld misschien is je moederbord ergens defect ?...

Ok ik zal straks de test uitvoeren en zeker en vast de voeding veranderen ..

Ondertussen is de PC (wanneer hij werkt heel snel) ddr1 van 512 MB naar 2048 MB

Laatst bewerkt:
kies voor:free downloads from

pak een amerikaanse vlag:p

en ja je hebt veel problems met je pc zo te zien in al je topics

probleem niet opgelost

Zwaardere voeding lost het probleem niet op met de radeon X1650 pro !

Terug van de winkel komt er nu melding op het scherm :

UW video kaart is niet compatible met windows media center edition of je hebt niet de goede drivers .

Ik heb de drivers gedownload via de ati site voor media center.

Het probleem is bij de videokaart want wanneer ik mediacenter aan doe blokkeer het hele systeem , wat nu te doen ???

Ik neem aan dat je de Catalyst 7.4 gedownload en geinstalleerd hebt.

Er is alleen iets geks. Op de Ati site kun je bij driver downloads wel kiezen voor de driver voor media center. maar tevens geven ze een lijst voor videokaarten die media center compatible zijn:

http://ati.amd.com/buy/promotions/mcesolutions/index.html

en daar staat jouw kaart niet tussen:o :o :o :o

ja

Inderdaad hij staat er niet tussen, maar wanneer je naar de drivers gaat dan kan je wel de media center edition drivers downloaden.

Dus het probleem blijft .... misschien terug een ander videokaart kopen LOL !

Inderdaad hij staat er niet tussen, maar wanneer je naar de drivers gaat dan kan je wel de media center edition drivers downloaden.

Dus het probleem blijft .... misschien terug een ander videokaart kopen LOL !
oftopic .
man koop een dreamkast of een xbox of een playstation .
wat een gezeik met dat systeem .
de energie en het geld en de tijd dat je er in stopt .
daar van kan een hele stam een paar weken van rondkomen in donker Afrika.
elke topic die jij start lees in snel overheen wat een gezeik

hehe

Een Xbox dat zegt me wat ! goed idee maar waarom zoveel grafische kaarten verkocht worden is me niet duidelijk lol !

radeon

Het is een radeon X1650 pro, de vorige was een radeon X600 die standaard op de PC was van packardbell ( maar defect op heden ) , het is de winkel die adviseerde opnieuw een radeon te kopen voor de drivers want ik was van plan een ander te kopen.

Na grondige controlle van de PC (in de winkel) zijn ze tot de conclusie gekomen dat het een software conflict is en zelf na het formateren verteld men dat mijn besturingsysteem misschien fouten bevat. Ze hebben de PC gekuist met PC clean ...

Alle functies op de PC werken maar niet mediacenter, als je het start dan loopt de PC vast, start je in beveiligde modus dat krijg je melding viakaart niet compatible of drivers ...

Ik heb een CD van XP mediacenter besteld om zelf de PC te formatern (volledig) en hoop dat eindelijk dit zal werken, niet alleen voor games maar vooral voor de functies van media center .... TV opnemen, enz ... mijn vorige PC was van de carrefour ( geen merk) en nooit problemen, er was enkel een zwakke videokaart door de extreme graphics chip van intel ... niet goed voor games maar nooit problemen !!! gedurende 4 jaar.

Laatst bewerkt:
PC defect

Ik weet het kan zagen het onderwerp maar op heden is mijn packardbell PC volledig defect, na het ontvangen van de master CD's van hen om windows media center XP te herinstalleren is het systeem vastgelopen, geen besturingsysteem meer , harde schijf is vast.

Deze PC heeft garantie tot maart 2008 maar ondanks dit moeten wij altijd zelf onderdelen kopen omdat je niet naar een winkel kan lopen enz ... komt van warenhuis.

Wij wensen ons geld terug of een nieuwe PC , wat moeten wij doen ? terug naar de winkel met dit wrak ? of kan je ,je geld terug eisen omdat wij nu al 1 maand geen bruikbare PC hebben ..

opgelost

Wij kopen een nieuwe PC en nemen de grafische kaart eruit.

Packardbell wenst deze PC niet om te ruilen ondanks de lopende garantie periode dus we zullen een administratieve procedure starten...

Einde van het geloop. :evil:

Packardbell PC

Oktober 2007

Packardbell heeft mijn oude PC ( die van packardbell dus) terug genomen en via de winkel kreeg ik een omruilbon voor hetzelfde bedrag waarmee ik iets anders kan kopen.

De PC heeft heel wat meegemaakt en de gebreken konden nooit opgelost komen, het zal een raadsel blijven waarom die PC na 1 jaar onstabiel geworden is.

Oktober 2007

Packardbell heeft mijn oude PC ( die van packardbell dus) terug genomen en via de winkel kreeg ik een omruilbon voor hetzelfde bedrag waarmee ik iets anders kan kopen.

De PC heeft heel wat meegemaakt en de gebreken konden nooit opgelost komen, het zal een raadsel blijven waarom die PC na 1 jaar onstabiel geworden is.

hai eric

zoals ik al x zei tegen je je hebt flink gezeik met je pc

groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan