Radion X1650 pro plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Op mijn 2e PC was plots het beeld weg en de PC starte niet meer op, ik heb vandaag een nieuwe videokaart gekocht radion X1650 pro 256 MB DDR 2, wanneer ik de PC opstart krijg ik terug het piepend geluid maar eb beeld maar daar is het probleem, de PC een packardbell komt niet verder dan de weergave van het beeld ''PACKARD BELL '' met opties druk F2 BIOS, F8 Boot device, het toestenbord reageerd niet en ik kan niets drukken.

Wanneer ik de videokaart terug uit de PC haal en de PC opstart dan hoor ik geen piep geluid maar na een poosje start de PC normaal op en hoor ik het windows geluid.

?

Ik heb enkel de kaart in de gleuf gestopt , nadien de stroom aangesloten en PC opgestart, hoe moet ik tewerk gaan ? en hoe zit het met die bios, PS mijn toestenbord reageerd niet.

jij hebt echt al lang gezeik met je pc he?

drivers verwijderd van je oude kaart?je 600?
je pc herstarten
pc uit

nieuwe kaart installeren
pc herstarten drivers installeren

Is het niet zo dat die kaart ook een aansluiting voor eigen voeding heeft? Zo ja. heb je die aangesloten.
En trouwens, hoeveel Watt is je voeding, is die wel sterk en stabiel genoeg voor deze kaart?

Ik kon de drivers niet verwijderen via mijn X600 radeon kaart ( vorige kaart ) omdat die ten slotte volledig defect gekomen is. Dus drivers zijn niet verwijderd

ziehier de specificaties van mijn PC (foto in bijlage)

Processor pentium 4 , 3GHZ

Bijlagen

• pc_1.jpg
    pc_1.jpg
    41,8 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb enkel de kaart in de gleuf gestopt , nadien de stroom aangesloten en PC opgestart, hoe moet ik tewerk gaan ? en hoe zit het met die bios, PS mijn toestenbord reageerd niet.

Heb je ook een extra voeding rechtstreeks op de videokaart aangesloten?

?

Ik heb vandaag naar een Belgische computer zaak geweest met mijn defecte kaart radion X600, zij hebben gezegd dat ideaal de 1650 pro van dienst zou zijn omdat dit geen probleem zouw leveren met de drivers .

Nee er is geen extra voeding aangesloten op die kaart, indien dit moet, wat moet ik doen of aankopen ???

Mijn PC is een IXTREME GOLD H7036 MCE

werkt op windows media center PS volgens deze configuratie is de PC waarschijnlijk geschikt voor dergelijke kaartn ?

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag naar een Belgische computer zaak geweest met mijn defecte kaart radion X600, zij hebben gezegd dat ideaal de 1650 pro van dienst zou zijn omdat dit geen probleem zouw leveren met de drivers .

Nee er is geen extra voeding aangesloten op die kaart, indien dit moet, wat moet ik doen of aankopen ???

Mijn PC is een IXTREME GOLD H7036 MCE

volgens mij heeft de 1650 toch een extra voeding aansluiting nodig!!
toch?

wat vermeldt je manuel?

ga ff op zoek daarna

Is je voeding wel krachtig genoeg? Van welk merk is deze en hoeveel watt?

Ikzelf heb ook de x1650, maar dan wel de AGP versie. En ook die heeft een extra voeding rechtstreeks op de kaart.
Dus hierin zal de PCIe niet veel in verschillen

Wanneer het goed is, zat de volgende sticker ook in de doos:

x1650.jpg

idd, toen ik mn kaart ging instaleren geforce 6800, kwam er een piep geluid uit :eek: heel hoog, na een uur peinsend naar de kaart gekeken te hebben, zag ik een leuk wit ding waar je iets in kon stoppen :o laat ik nou heel slim een kabeltje erin doen en de computer nog een keer aan doen en jahhor :)

Dus miss ff de voeding aansluiten op de videokaart.

@patrickt

je hebt een 1650 agp

wat vraagt ie aan wattage?

en 4 pins of 6 pins?

@mod:sorry voor de quote

Een quote uit de handleiding, hoofdstuk systeemvereisten:
Raadpleeg de handleiding van het
computersysteem om te controleren of de voeding is
geschikt voor een geavanceerde videokaart met een
maximale dissipatie boven 75 watt.

En het betreft een 4-pins aansluiting.

Status