Radiospeler voor wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0660

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 dec 2010
Hoi,
Wie kent een goede radiospeler voor wordpress. Ik ben al een paar uur bezig met verschillende uit te proberen maar heb nog niets deftig gevonden. Zelf heb ik met radiospelers geen ervaring mischien heeft iemand een idee of tip
(let wel ik heb het over een radiospeler geen mediaspeler)

Alvast bedankt voor het meedenken
mvg

Hoi hoi dotieJack

:o Ik weet niet echt wat je met zo een radio bedoel maar kijk even wat ik tegen kwam -->> KLIK <<-- Zoiets dus ?? :(

Hoi, Royonix,
Dat is idd wat ik zoek, maar in dit stadium een gratis versie
Zeker bedankt voor de moeite:thumb:

En zoiets is het bij jou wel bruikbaar ?? :( -->>> KLIK <<--?

:( Blijkbaar is zoiets ( deze radio-speler/player ) redelijk onbekend aan hier andere gebruikers of helpers, daardoor zo weinig reacties krijg je volgens mij:confused:

Laatst bewerkt:
De reden dat er weinig kennis van is heeft niets met techniek te maken, maar meer met het feit dat je bij radiospelers tegen het feit aan loopt dat je muziekrechten moet gaan afdragen. Voor de meeste mensen is het dan niet meer interessant.

Verdiep je er eerst in, want eventuele boetes zijn niet mals. De plugin van Royonix is weliswaar een embed van een online radiostation, maar het zou zomaar kunnen dat je alsnog rechten moet betalen. Kan ook nog per land verschillen, dus nog iets extra's om rekening mee te houden.

Hoi,
@ Roy
Uw tweede tip ziet er veelbelovend uit , ga er straks mee aan de slag.
@ Rogers
Mijn vraag is alleen maar omdat ik aan het mee(denken)helpen ben om een website op te zetten voor een radiostadion die een tijdje stil ligt en ergens rond februari terug online gaat, ik neem dus aan dat betreft rechten zij wel weten wat en hoe. Mij gaat het er alleen om de (basis) structuur van de website op te zetten. Met informatie zoals nieuws,sport,cultuur, weerbericht enz.
Moest er touwens nog iemand zijn die een leuke oplossing heeft voor het weerbericht alle tips zijn welkom.
Groetjes

Waarom wordt er altijd gegrepen naar plugins, terwijl je prima met JWplayer (bij voorkeur een oudere versie van 5.x) een streaming op kan halen.

Het ligt erook aan hoe de streaming naar buiten wordt gebracht.

Hoi,
@Php4u, Zal zeker uw tip ook eens bekijken. Zoals ik al aangaf, ik heb helemaal geen ervaring met radioplayers. Iedere trip is welkom:thumb:. Vandaag krijg ik normaal gezien nog een deel extra informatie. De beheerders hadden trouwens een paar dagen geleden gezegd dat ze een nieuwe streaming hadden aangevraagd en ik heb zelf geen idee wat ze daarmee bedoelen.

Ik gok op een streaming dienst bij een streamingprovider.

Hoi,
@PHP4U nogmaal bedankt voor alle extra info:thumb:
mvg

Graag gegaan. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan