radmin ip problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterpolm

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Berichten
15
beste mensen,

Ik heb nu radmin geinstalleerd maar kan maar geen verbinding krijgen met een andere computer behalve die van mezelf. Ik krijg de melding "Can't" connect to the server" als ik me in de de viewer met een andere computer probeer te verbinden

ik krijg zelf in het ballontje in de taakbalk het ipadres 10.0.0151

ik heb het gevoel dat dit in mijn router instellingen zit. Weet iemand een goed proggie om port forwarding te doen? o weet iemand waar het anders aan ligt..
 
Welkom op Helpmij!
Ben je al eens wezen kijken op de site van Radmin?
Op deze site kun je een pdf-handleiding downloaden. Misschien kun je hier iets mee?
 
ik wil weten hoe het komt dat ik een lokaal ip adres krijg ipv van mijn normale ip adres. Want ik geloof nooit dat mij ip adfres 10.0.0.151 is.

Moet ik iets instellen in de router ofzo?
 
ik ben net weer wezen ***** en heb met een NAT manager mijn speedtouch 510 poort 4899 open gezet.

Ik heb het programma bij mijn windows firewall en poort open gezet.
als ik naar watismijnip.nl mijn externe ipadres opvraag en deze invoer bij radmin viewer kan ik nog niet verbinden.

Ik snap maar niet hoe het kan dat het ip dat radmin aangeeft 10.0.0.151 is terwijl de site zegt dat mijn ip 80.81.0.123 is.

hoe kan dit? en nog belangrijker, hoe krijg ik het werkend?
 
Ken Radmin niet, persoonlijk, maar je hebt een intern ip adres, die je van de router krijgt, en een extern ip adres, die je van je ISP krijgt.

Je interne poort je door in de router, met een poortnummer, waardoor er een open verbinding ontstaat met het internet, zo ook moet je natuurlijk instellen op de Radmin server, en indien daar ook een router tussen zit, moet daar ook een poort worden opengezet.

Tevens zul je in de server het externe ip adres en poortnummer van jou op moeten geven, om er verbinding mee te mogen maken, en in de viewer zijn ip adres en poortnummer op moeten geven
 
Ken Radmin niet, persoonlijk, maar je hebt een intern ip adres, die je van de router krijgt, en een extern ip adres, die je van je ISP krijgt.

Je interne poort je door in de router, met een poortnummer, waardoor er een open verbinding ontstaat met het internet, zo ook moet je natuurlijk instellen op de Radmin server, en indien daar ook een router tussen zit, moet daar ook een poort worden opengezet.

Tevens zul je in de server het externe ip adres en poortnummer van jou op moeten geven, om er verbinding mee te mogen maken, en in de viewer zijn ip adres en poortnummer op moeten geven


Dus als ik mijn router goed instel dan zie ik dus rechts onderin het juist (externe) ipadres ipv 10.0.0.151?
 
Nee, want die wordt doorgemapt ( met portforwarding, vandaar de naam ) naar je extern ip adres, in de router, als het goed is.
 
ik ben nu via cmd>telnet>NAT>list gaan kiijken welke poorten openstaan. hij is geopend maar achter het kopje Flgs staat hij als in instand, waar ligt dit aan??
 
Heb je deze gebruiksaanwijzing al?

Staat het prima in beschreven, hoe je de instellingen moet maken.

Overigens zijn de serverinstellingen het belangrijkste, daar moet je immers contact mee verkrijgen.
 
bedankt, dankzij die handleiding benik er uit.. zat ook in mijn router, werkt perfect

Bedankt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan