Radmin problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

f12f12f12

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2003
Berichten
22
Hoi Ik heb wat probleempjes met radmin namelijk de volgende!

Ik heb hier thuis 1 router en 1 hub!

Ik (deze pc) zit niet achter de router maar met de hub eromheen zodat ik gewoon een eigen IP adres krijg, en neit zo`n 10.0.0. nog wat adres wat iedereen die wel achter de router zit dus wel heeft! :D

Dat met die hub heb ik gedaan omdat ik dan met CS een eigen server can create :D:D:D

Maar nu wilde ik met radmin aan de gang gaan en nu kan niemand MIJN PC overnemen ik wel de zijne maar niemand kan connecte naar de mijne!!!

IK HEB GEEN XP FIREWALL aan ook geen aparte geinstaleerd!!!

Wie mij helpt krijgt een grote beloning!!! haha
 
Krijg je bv een 213.x.x.x adres of een 192.168.x.x adres?

Mocht je een een normaal adres krijgen.. heb je diegene die jou over wilt nemen wel de juiste poortnummer doorgegeven? Heb je radmin wel als server/service draaien?
 
Je moet je router wel instellen zodat de poorten van CS naar de server gaan....

Incoming UDP to local destination 27015.
Incoming UDP to local destination 27025.
Outgoing UDP to remote destination 27010, 27012.
Outgoing TCP to remote destination 5273.
Outgoing TCP to remote destination 7002.
 
Als je een server wilt draaien , kan je gewoon achter router zitten (ook veiliger). Je moet alleen poorten openzetten. En hoe zit het aangesloten dan ? van je modem naar je hub en dan naar jouw computer en naar router, vaak laat je provider dat niet toe voor meerdere ip's. Dus je kan gewoon je hub weglaten en direct op router en dan die poorten openzetten die Kawouter heeft genoemd.
 
Mijn provider maakt geen problemen... (van me pa`s werk)

Naa iedereen ze lijn zit in de router ik pak me hub haal de uplink uit router in de hub mijn kabel(van mijn pc) in de hub en kabeltje van hub naar router(vervanging uplink)! Beetje ingewikkeld maar ik omzeil hem als het ware!

Ik krijg een 146.x.x.x ip nu!

en ja ik maak server andere maakt viewer!

Maar kdenk tog dat het aan iets van de router ligt want als ik me laptop pak en op EEN andere i`kabel aansluit en dan connect doet ie het wel!!!

Trouwens standaard port 4899!!! daar connect ie op!
 
Geplaatst door f12f12f12
Mijn provider maakt geen problemen... (van me pa`s werk)

Naa iedereen ze lijn zit in de router ik pak me hub haal de uplink uit router in de hub mijn kabel(van mijn pc) in de hub en kabeltje van hub naar router(vervanging uplink)! Beetje ingewikkeld maar ik omzeil hem als het ware!

Ik krijg een 146.x.x.x ip nu!

en ja ik maak server andere maakt viewer!

Maar kdenk tog dat het aan iets van de router ligt want als ik me laptop pak en op EEN andere i`kabel aansluit en dan connect doet ie het wel!!!

Trouwens standaard port 4899!!! daar connect ie op!

maar waar zit je hub op aangesloten dan ??
 
Geplaatst door Arjan99


maar waar zit je hub op aangesloten dan ??

Ik heb ff aan me vader gevraagd!

Wij krijgen hier 2 Ip`s nummer binnen (2 verbindingen dus)

1 voor mij (met hub)
en 1 voor de router (voor de andere 3 gebruikers)

Is misschien nu wat duidleijker

Denk aande beloning!!! :D:D:D
 
maar als je 2 verbingen hebt . .... hoeft die hub er toch nog steeds niet tussen ? je sluit alles gewoon op de router aan ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan