Radmin (remote control) probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

knarfje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Hoi.

Ik heb op diverse pc in het interne netweerk radmin draaien zonder problemen.
Maar.... als ik het gebruik buiten het netwerk dus naar buiten toe op o.a. de pc van mijn broer om hem te helpen bij problemen krijg ik een probleem!!!
De zooi staat zo ingesteld dat ik zo zonder passwoord kan inloggen en dat gaat ook goed, maar na plm. 1,5 maand geeft ie bij het inloggen aan dat ik een passwoord moet invu;llen en kom ik niet meer in de andere pc.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe dit op te lossen?
Ik had het al eens opnieuw geinstalleerd maar dan is het na 1,5 maand weer het zelfde en lijkt het wel of het programma zelf een paswoord heeft aangemaakt en kom ik er niet meer in!?

Thanks..

radmin password

In de programmagroep remote administrator staat settings for remote administrator server
Daar kan je het password instellen of wijzigen

Dat stond in de remote pc dus ook ingesteld als geen paswoord vragen en dan ineens na 1,5 maand woord er wel een passwoord gevraagd en kan ik er dus niet meer inkomen vanaf mijn lokatie!!
Vreemd toch dat het eerst gewoon werkt zonder passwoord en dan er ineens wel een passwoord gevraagd word.
Ik snap er niks van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschijnlijk heeft iemand op de pc van je broer bij "settings for remote server" een password ingesteld.Probeer eens om dit opnieuw te doen en dan gewon als nieuw password niets invullen.

En dit zou op een tweede pc ( bij mijn zus) ook zo moeten zijn?
Nou niemand heeft er wat in gevult maar toch komt er een passwoord.
Ik heb het nu weer verwijdert maar over een maand staat het er waarschijnlijk weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan