Raid 0 onder Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackadder

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Goedendag allemaal!

Ik ben van plan 2x Samsung SpinPoint T166 HD501LJ van 500 GB in Raid 0 te gooien zodra ik Windows 7 ga installeren op mijn computer.

Mijn vraag is dan of er mensen zijn die ervaring hebben met een MSI P6N SLI moederbord met Raid 0 en met Windows 7 draaiend en of het ook normaal werkt.
Ik heb me suf gezocht op google naar antwoorden en drivers voor de Raid controller gaan niet verder dan Vista 32/64 bit. Dus mijn vertrouwen dat het goed kan aflopen met de installatie is niet hoog :P

Liever heb ik 100% zekerheid dat het werkt in plaats van halverwege achterkomen dat het niet werkt :P

Indien dit nog relevante informatie is... het wordt de 64 bit editie van Windows 7 die geinstalleerd wordt :)

Helaas geen ervaring met dat moederbord, heb hier wel Win 7 64-bits draaien in RAID0 op een Asus bordje, 100% probleemloos, stabiel en snel

Grappig, nu mijn moederbord op 1 of andere manier is gestorven, ben ik nu genoodzaakt om een nieuwe te kopen xD

Iemand ervaring met de Asus P5Q SE2 onder Raid 0 onder Windows 7? Specificaties klinken goed, helemaal met Windows 7 Ready volgens Asus zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan