RAID arrray aanmaken, drivers voor floppy te groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naschrift: Ik verdenk zwaar de XP installatie-CD die je gebruikt als de bron van alle problemen:

Ik heb zojuist met nLite een XP Home SP1 CD omgezet naar XP Home SP2, inclusief jouw drivers, en geen enkel probleem ondervonden.

Kijk eens of je van iemand een andere XP installatiecd kunt lenen.

Tijs.
 
Sorry Tijs maar dat gaat me een beetje boven de pet met dat Nlite.
Denk je dat er misschien een andere oplossing mogenlijk is ?
 
Naschrift: Ik verdenk zwaar de XP installatie-CD die je gebruikt als de bron van alle problemen:



Kijk eens of je van iemand een andere XP installatiecd kunt lenen.

Tijs.

Dat is het hem nu juist !
Ik heb inderdaad al twee andere XP installatie CDroms van iemand anders uitgeprobeerd en die geven helaas dezelfde melding. Dat kan toch geen toeval zijn.
 
Ik heb zojuist met nLite een XP Home SP1 CD omgezet naar XP Home SP2, inclusief jouw drivers, en geen enkel probleem ondervonden.


Tijs.

Maar ik heb geen Home maar profversie. Zou dat er mee te maken hebben ?
 
Laatst bewerkt:
Of je Home of Prof hebt maakt niets uit: Beiden werken even goed in nLite, dus zelfs als ik een Prof versie zou nemen gaat het 100% zeker lukken, nu de Home versie geen problemen geeft.

Verder: Als je een mail verstuurt via het forum, dan is het wel zo netjes als je zelf ook e-mail via het forum toestaat. Dat is momenteel niet het geval, dus kan ik je niet antwoorden.

Als toevallig je @chello e-mail adres ook gebruikt wordt op MSN, dan kan ik je misschien verder helpen, stuur anders via je MSN-naam via de e-mail functie van Helpmij, dan voeg ik je wel toe. Dan moet je wél online zijn natuurlijk in MSN natuurlijk. ;)

Tijs.
 
Verder: Als je een mail verstuurt via het forum, dan is het wel zo netjes als je zelf ook e-mail via het forum toestaat. Dat is momenteel niet het geval, dus kan ik je niet antwoorden.


Tijs.

Als het goed is kan je het nu wel zien.
 
Nou mensen, blijkbaar was het een driverprobleem.
Met Nlite heeft iemand een XPprofSP2 CD voor mij gemaakt waarin de juiste drivers (Crash, enorm bedankt) waren geïntegreerd, zodoende had ik dus geen floppy nodig en hoefde ik niet te F6en. Ik liep dus tot dusver steeds op een doodlopende weg uit.
Met deze aangedragen oplossing, met dank aan Dnties, Crash en iemand die die CD voor mij heeft gemaakt, was het probleem als sneeuw voor de zon verdwenen. :thumb:
Allemaal dank voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan