RAID controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

laska

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Beste mensen,
Als ik mijn PC opstart geeft ie na het opstarten aan dat ie nieuwe hardware heeft gevonden, namelijk een RAID-controller. Deze melding kam zo maar uit de lucht vallen.
Ik heb geen idee wat het is en wat ik er aan kan doen.
Drivers zoeken kan niet want die vind ie niet.

hopelijk weet iemand iets

Kay

Helaas heb ik geen oplossing voor je, want zit namelijk met hetzelfde probleem! Mijn pa heeft het over een virus maar dat hoop ik dan maar niet!
Heb jij ook dat je onboard-hardware word gedeinstalleerd? Mijn geluidskaart en usb (beide onboard) waren namelijk ook eraf gegooit! Ik hou deze topic iig in de gaten..

Succes...

Beste Laska,

Kun je misschien duidelijker zijn over je systeem, meer informatie hierover maakt het oplossen iets makkelijker. Tevens is het handig wat je voor beveiliging je hebt in je computer; firewall, virusscanner e.d. En ook of je misschien iets veranderd hebt aan je computer de laatste tijd?

Groeten,

Wil je hoop niet weghalen, maar bij mij was het dus een hardnekkig virus! Deze gaf de zelfde melding als jou! Het ging om een bootvirus die moeilijk te verwijderen was! Deze werd niet herkent door norton en housecall en kon ook niet in windows verwijdert worden. Hoop wel dat dit het niet voor jou is, maar ben bang van wel! Lees anders ook ff dit topic:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=185456

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan