Michael4446
Meubilair
- Lid geworden
- 23 apr 2006
Ik denk dat als je over gaat op RAID dat je dingen als airflow ed ook wel geregeld hebt.
Lijkt mij ook, maar ik zie het toch als nadelen.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat als je over gaat op RAID dat je dingen als airflow ed ook wel geregeld hebt.
Maar nu was ik er ook aan het denken om de 2 nieuwe samsungs in raid 0 te zetten, zou ik dan ook last hebben van de laggspikes of zou dit door de hogere doorvoer snelheid opgelost worden?
Groetjes Patrick
Met 4 GB intern geheugen zou die voor een game de pagefile echt met rust moeten laten.Zelf heb ik vandaag nog effe op mijn pc rondgezocht en denk dat de laggspikes te maken hebben met de pagefile, dat ie daarheen blijft schrijven :S, maarja dat is binnenkort ook opgelost want dan gaat de pagefile naar een andere harddisk
Dat zou ik niet te hard zeggen hoor. Tijdens de game kunnen er zaken geladen en weggeschreven worden. Daarbij wordt het wisselbestand sowieso gebruikt.Je hebt 4 GB ram = ruim voldoende om te gamen zonder dat je harddisk door de game gebruikt gaat worden.
Heb het probleem gevonden, mijn hp printer driver zorgde voor de cpu belasting en hdd belasting onder het gamen. nu heb ik de driver geupdate naar de laatste versie en heb ik er geen last meer van.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.