Railroad Tycoon 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xboxking

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
36
Im weet niet of dit de goede categorie is voor mijn vraag, maar goed:

Ik heb een nieuw spel voor op de pc, Railroad Tycoon 2.
Alleen ik snap er niets van, weet iemand toevallig een site waar je tips kunt vinden, of gewoon een "gebruiksaanwijzing'' voor het spel?(a.u.b. NL-talig?)

Ik snap echt niet hoe je een goed 'bedrijf' opzet.......
Als ik een trein op de rails zet bijvoorbeeld, dan zegt het spel iets van geen elektriciteit' ofzo.........


Dus ik snap er niets van, wie helpt me verder?
 
Dan moet je een bovenleiding maken..
De bedoeling van het spel is dat je goederen die de ene fabriek produceerd te vervoeren naar een fabriek dat ze verwerkt of een bedrijf dat ze verkoopt.
 
Geplaatst door KwarK
Dan moet je een bovenleiding maken..
De bedoeling van het spel is dat je goederen die de ene fabriek produceerd te vervoeren naar een fabriek dat ze verwerkt of een bedrijf dat ze verkoopt.


Ja, het levert niets op,
ik hang aan een trein die van bv Amsterdam afkomt dingen die ze in Amsterdam maken en breng ze naar bv. Rotterdam... Is dat goed?
Dan lijdt ik namelijk alleen maar verlies...

nog een voorbeeld voor de duidelijkheid:

In Stad A heb je een huisje...
In stad B een Koffieplantage...

Moet ik dan aan de trein die van stad A afkomt een passagierstrein aanmaken en aan de andere een koffietrein????

Hoe moet ik die eraan hangen?
 
Laatst bewerkt:
Je moet de spullen brengen van waar er geproduceerd wordt tot waar er een 'demand' is!! Zo kan je personen en post brengen van stad tot stad, en andere zoals food. Als je ergens iets aflevert waar je geen demand voor hebt, verlies je aan die rit.

Ivm de treinen; als je treinsporen hebt gelegd, kan je daar stoomtreinen en dieseltreinen op laten rijden, maar wil je hier een elektrische trein op laten rijden (die wel het snelst zijn) moet je eerst nog een bovenleiding aanleggen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan