RainbowSix Vegas..

Status
Niet open voor verdere reacties.

deobus

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Doet het allemaal perfect met me nieuwe graphic card en geheuge kaartjes :D
Maarja.. dan zit je lekker te knalle en dan valt je geluid weg... al 3de keer gebeurt.. .
op 3x spelen dusja.. als ik hem dan afsluit dan openen me WMP bestandjes ook
niet meer..daarna hangt me hele pc dus vast... WoW en BF werken super oke..
nooit problemen mee.. is me geluidskaart te oud.. ik weet niet of dit het is maar
tis een nvidia .. 2? moederbord: asus a7n8x..
Thx alvast voor de comments en mogelijke oplossingen :)

Alvast bedankt,

Ruben.:love:

Heb je wel je nieuwe videokaart voorzien van de juiste drivers? Zo niet, dan moet je dat nog even doen. En probeer ook je geluidskaart drivers te up daten, misschien lost dat het probleem op.

reactie

Ik kreeg schijfje bij de videokaart... tis een sapphire HD 3850.. nog agp ja lach maar :P
Ik kijk nu voor een update maar volgens mij is dat het niet... hoe kan ik m'n geluidskaart checke? alvast bedankt weer..

Ruben

nforce2

Waar kan je tegenwoordig nog de nvidia nforce2 update hale?
ik heb alle sites en allemaal van die scans gedaan.. snap er
de balle niet van :$ Iemand die me kan helpen. ik denk dat het
probleem namelijk hier ligt..

Groetjes ruben

dat snap ik, maar geen flauw idee welke ik dan moet kiezen van series ofzo!
Nvidia nforce2 staat er niet eens tussen... HELP! :(

kijk eens bij legacy daar staat het geloof ik bij moet ej even kijken of het overeen komt met jou geluids kaard

Vertel dan ook even hoe je dat hebt gedaan, zodat een ander daar ook zijn voordeel uit kan halen!

Gelijk heb je:P moest alleen net ff een sierraad voor m'n meisje ophale daarom zo snelle korte reactie ;)

Ik heb aardige tijd op het net rondgezocht... een vraag aan ubisoft customer support gesteld.(<-- crap support deed niks)
Belangrijke stappe die het voor mij gedaan hebben:

Stap 1:

Driver updaten, ja dat kom je overal tegen. Ik heb DriverScanner gebruikt. Heb meteen ook voor de ethernet de updates gedaan, maar voor dit probleem zul je alleen je geluid hoeven doen. En ja, DriverScanner kost geld.(tip: internet is groot :P)

Stap 2:

Als je een tijdje rondsurft op het net, op andere fora, kom je altijd wel iets tegen wat met het spel te maken heeft. Je kan het altijd proberen. Ik kwam tegen dat iemand met headset speelden en alleen het geluid links en rechts hoorde en de rest weg viel zodra hij andere kant op bewoog. Het antwoord was: RBS:Vegas gebruikt 5.1 surround sound op boxxe(niet headset) Ik mijn nvidia instellingen in NVIDIA NVMixxer(Kreeg die Nvidia Nvmixxer door update van DriverScanner) veranderen naar 5.1 dolby digital surround sound. En ja hoor :P werkte.. ookal hoor je alles uit bijv. 1 box (andere 4 heb ik opgeblaze =\ ) Headset nog niet geprobeerd.. maar dat zal ook wel lukken.. ben ik overtuigd van.. sinds het probleem op boxxe zowel met headset was..

Hoop dat het een beetje duidelijk geschreven is, en dat andere mensen er misschien wat aan hebben, kga nu eten :P

P.S. Jammer dat multiplayer van RBS:Vegas helemaal verlaten is :( SP pwnt nog steeds!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan