Raindropz

• Onderwerp starter Onderwerp starter bn2vs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Dit heb ik gemaakt op school als de eerste oefening vb.net dit jaar.
DOWNLOAD

Conclusie die ik eruit getrokken heb:

school programma = nutteloos programma
<=>
school = nutteloos

buiten je geheugen om zeep helpen doet het niet echt veel, maar blijft lol xD

Ff een nieuwe versie gemaakt, waarin ik rainDrop class heb aangepast zodat niet alles opnieuw getekend moet worden. Elke druppel word 1x getekend in een panel, waarvan de locatie aangepast word. Als 2 druppels op elkaar komen krijg je wel het bovenste panel te zien.

Deze versie werkt niet sneller dan de vorige, en mogelijk zelf trager. De ******* veroorzaakt door het opnieuw tekeken is echter niet meer aanwezig, en dit concept is aanpasbaar om met minder panels (en dus sneller) te werken

Ik ben daar een tijd terug een topic over gestart in de vsual basic sectie. Niemand kwam echter met een oplossing

Dus voordat je zecht dat die traag is, wat ik ook al door had (omg?), zou een oplossing wel handig zijn :confused:

Ik ben daar een tijd terug een topic over gestart in de vsual basic sectie. Niemand kwam echter met een oplossing

Dus voordat je zecht dat die traag is, wat ik ook al door had (omg?), zou een oplossing wel handig zijn :confused:

Haal gewoon even rustig adem en tel tot tien. :)

Bij je nieuwe versie doe je het met panels. Misschien ook nog handig om als ze beneden zijn de panels te deleten... Of ze opnieuw vanaf boven naar beneden laten gaan...

o_rly.jpg

Een volgel. Ken jij je lessen biologie soms nioet ofzo? :rolleyes:
\ lol

Niets. En dat is dan ook de analogie met hoe behulpzaam het is te zeggen dat die traag is terwijl het al in meer dan 5 posts gezecht is, inclusief door mijzelf...

Niets. En dat is dan ook de analogie met hoe behulpzaam het is te zeggen dat die traag is terwijl het al in meer dan 5 posts gezecht is, inclusief door mijzelf...

Zal ik dan maar eens behulpzaam zijn ?

Het werkwoord is 'zeggen', dus zonder 'ch'. Of had iemand dit al gezegd ? :p

Zal ik dan maar eens behulpzaam zijn ?

Het werkwoord is 'zeggen', dus zonder 'ch'. Of had iemand dit al gezegd ? :p

Who cares? je kan het lezen, dus wat maakt het uit of het nu juist gespelt is ofniet?

En het helpt het probleem van de app zelf niet echt van de baan he :p

traag? je kunt onderin timerdelay verkleinen dan vallen ze sneller...

enneh lol, i mean BIG lol. dingen die niet opnieuw getekend worden en toch verplaatsen en jij dat ook ziet? RLLY BIG LOL
oooh wacht even jij maakt gebruik van die hypermoderne elektromagnetisch bestuurde vulkaanplasma stuff? :P

Conclusie die ik eruit getrokken heb:

school programma = nutteloos programma
<=>
school = nutteloos

Misschien is het nut van dit programma maken wel het leren hoe je objecten soepel en zonder schokken over je scherm kan verplaatsen... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan