bn2vs
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 18 aug 2007
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff een nieuwe versie gemaakt, waarin ik rainDrop class heb aangepast zodat niet alles opnieuw getekend moet worden. Elke druppel word 1x getekend in een panel, waarvan de locatie aangepast word. Als 2 druppels op elkaar komen krijg je wel het bovenste panel te zien.
Deze versie werkt niet sneller dan de vorige, en mogelijk zelf trager. De ******* veroorzaakt door het opnieuw tekeken is echter niet meer aanwezig, en dit concept is aanpasbaar om met minder panels (en dus sneller) te werken
Ik ben daar een tijd terug een topic over gestart in de vsual basic sectie. Niemand kwam echter met een oplossing
Dus voordat je zecht dat die traag is, wat ik ook al door had (omg?), zou een oplossing wel handig zijn
Zo werkt het momenteelBij je nieuwe versie doe je het met panels. Misschien ook nog handig om als ze beneden zijn de panels te deleten...
Niets. En dat is dan ook de analogie met hoe behulpzaam het is te zeggen dat die traag is terwijl het al in meer dan 5 posts gezecht is, inclusief door mijzelf...
Zal ik dan maar eens behulpzaam zijn ?
Het werkwoord is 'zeggen', dus zonder 'ch'. Of had iemand dit al gezegd ?
De container waarin ze getekend zijn word verplaatstdingen die niet opnieuw getekend worden en toch verplaatsen en jij dat ook ziet?
Conclusie die ik eruit getrokken heb:
school programma = nutteloos programma
<=>
school = nutteloos
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.