Ralink wireless lan does not exists

Status
Niet open voor verdere reacties.

huize lub

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Berichten
2
Ik heb een ralink wireless lan in mijn computer zitten. Tot mijn stomme verbazing geeft de computer aan na het opstarten dat de "ralink wireless lan does not exists". Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om dit ding terug te vinden. Lijkt me sterk dattie pootjes heeft gekregen.

Els
 
Eerste stap is:
1. Start Apparaatbeheer ([windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc) en kijk wat je daar kunt vinden. Kijk ook naar apparaten die uitgeschakeld staan (rood kruisje) en/of niet gestart (geel uitroepteken).
2. [Indien laptop]: Kijk dan na of je een bepaalde toetscombinatie of schuifje moet gebruiken om het apparaat in te schakelen (raadpleeg handleiding).
3. Update drivers als het apparaat wel te zien is in Apparaatbeheer zonder 'problemen' (zie 1.). hier zijn drivers te vinden.
Deïnstalleer wel eerst de oude drivers (indien te vinden zijn onder Configuratiescherm -> Software).

Succes,

Tijs.
 
Dankjewel Tijs,

ik heb het probleem inmiddels opgelost. Blijkt een soort kortsluiting te zijn met opstarten. Kwestie van alle stekkers eruit trekken. Alles er weer in pluggen, opstarten. En het moederboard resetten. En dan doettie het weer. Dankjewel voor je antwoord.

Els:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan