ram balken stuk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

despo2142

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
Berichten
4
goeie avond,

ik heb een beetje op internet zitten kijken want ik heb sins kort een probleem maar kon het nergens vinden het is al volgt

ik heb gewoon op een hele normalen dag mijn pc aan gedaan en uit het niets deed mijn pc het niet meer me beeldscherm bleef knipperen net als of ik alleen me beeldscherm had gezet hij deed helemaal niks ik heb hem een beetje stof vrij gemaakt nog niks dag later doe ik hem aan doet hij het weer had er 2 rambaken uit gehaalt (er zaten er 3 in)
en toen deed hij het wel deed ik die andere twee er bij toen deed hij het niet meer haal ik ze er weer uit en hij doet het weer niet ook niet met die ene snap er niks van heb het wel vaker gehad als ik dan een andere rambalk er in doe dan doet hij het zelfde iemand enige idee wat het kan zijn ?

gr.
 
ja, ik denk het zo te zien wel
je kunt het proberen


tip: Corsair Value RAM 2gb
(beste koop 2009)
 
ten eerste bedankt voor zoon snelle reactie :D

ten tweede maar kan dat wel zomaar 3 ram balken stuk dan zou toch niet moeten kunnen of wel ?
 
Mod edit

@despo2142:Zou je in je vraag willen gebruik maken van leestekens.Dit leest echt niet prettig zo en moeten wij maar zien er wat van te maken.

Nu je vraag: Doet de pc nu helemaal niets meer of wat??Graag even een duidelijkere omschrijving.

@Asususer:Matige hulp
 
Laatst bewerkt:
het probleem is dus als ik mijn pc aan doet begint hij wel te lopen maar er gebeurt niks krijg geen beeld me video kaart doet het wel
 
zit je VGA kabel wel goed aangesloten ?
of is de VideoKaart wel goed aangesloten ?

check altijd dit soort dingen
vaak zijn de kleinste dingetjes
het probleem :thumb:
 
Wie zegt dus dat je videokaart wel werkt??
Als geheugen kapot zou zijn zou je normaal gesproken biospeeps hebben en welicht het helemaal niet kunnen opstarten.
Al een ander scherm geprobeerdt?
Kabels nagekeken?
Zie je wel een bios scherm bij opstarten?Werkt veilige modus?
 
@despo
al die dingen die frankwannet net zij moet je eerst altijd checken, voordat je kunt
zeggen hij doet het niet meer :)
 
ik heb me pc weer helemaal in elkaar gezet heb een andere kabel in me video kaart naar me beeldscherm gedaan (niks) heb gekeken of me beeldscherm het deed (hij deed het) videokaart is goed aan gesloten krijg helemaal geen beeld kan helemaal niks als ik hem aan zet begint hij een beetje te blasen maar voor de rest doet hij helemaal niks als ik me cdrom speler er uit haal en me harde schijft en dan opstrart hoor je ook geen piepje of zo helemaal niks hoort dat ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan