ram-geheugen uitbreiden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door AB 58
<strike>Ja niets is nootzakelijk bijdehand </strike>

Pas jij je taalgebruik aan? Dit soort taalgebruik is niet noodzakelijk.

Laatst bewerkt:
Ja sorry Wim 1960 slip off the small little vinger
Jou advies is natuurlijk ook belangrijk maar Marie ziet straks door de bomen het bos niet meer.

even over dat bos van?
als het goed optel kom ik uit op een vervanging van de 64 door 256 en dan ben ik er toch?

Ik heb nog één slotje over op dit moment dus dan kan ik die 64 toch gewoon laten zitten?
of niet?

Ga die 256 morgen ff halen.

Mocht ik overstappen op xp dan kom ik wel met vragen hoor.

Bedankt.

Het oude bankje van 64MB is pc100 en je moederbord kan 133MHz aan, dus als je 256mb pc133 koopt en je laat de 64MB er bij zitten gaat de 256 ook op 100MHz draaien.
Gewoon even proberen wat het best werkt zou ik zeggen.
Laat ze in de winkel ook nog even uitzoeken of je mobo dubbelzijdig geheugen aan kan, of misschien weet hier iemand dat wel.Moederbord

aha ik kan hoef dus niet persee een 256 geschikt voor 100 MHz te kopen?
Zag net hier dat daar ook nog verschil in is.

http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/section.do?section=142

neem logische wijs aan dat ie dat de grens in mijn gevaldus op 133MHz ligt.

Vroeg me nl net af of als ik ooit ander moederbord of processor nodig heb het nog wel compatable zou zijn.

het is toch een 100 mhz geworden de combinatie met 133 zou problemen op kunnen leveren en met de 100 was het zeker dat dat niet zou gebeuren.

Ik moet zeggen hij loopt als een trein, ondanks dat gesuggereerd werd dat ie niet sneller zou worden.
Opstarten gaat nu ook als een zonnetje.

Hartelijk bedankt voor de informatie.
Iik voelde me deze keer als enige vrouw in de winkel met 20 wizzkerels voor me en 20 achter me behoorlijk zelfverzekerd en kon door jullie de juiste vragen stellen en wijs klinkende opmerkingen maken.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door AB 58
Ja sorry Wim 1960 slip off the small little vinger
Jou advies is natuurlijk ook belangrijk maar Marie ziet straks door de bomen het bos niet meer.

@AB 58: OK. Het enige dat ik wilde zeggen is dat bij een processoer 500 MHz, 512 MB wel erg veel is. Zeker als iemand tot nu toe met 64MB heeft gewerkt. Natuurlijk is heel veel geheugen best leuk, maar het is nog steeds niet gratis en dan is het toch wel handig dat mensen echt iets hebben aan de dingen waar ze gald aan hebben uitgegeven.

@Marie1: Fijn dat je pc een stuk prettiger werkt. Veel plezier er mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan