ram geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
raar

Steve weet jij niet hoe dit zit bij maximum installable memory staat 96 mb dus kan ik maar tot zo ver upgraden?

en wat geeft aida dan aan bij moederbord?

Heb even gekeken op de Gigabyte site, en alle 440BX-mobo's ondersteunen 256 MB per slot, gewoon doen dus.

leuk zo,n ftpserver, maar kan er niet in

yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

dus sisoft had het fout gelukkig ik dacht al...

oeps

2 keer gepost sorry trouwens heb net iemand op msn gesproken en die zei het volgende: als je 100mhz geheugen hebt en je koopt 133mhz geheugen dan draait ie maar op 100mhz de 100mhz is de traagste en daar kan je dan wel 133mhz bij zetten maar dat helpt dan nixen je moet moet ook kijken of je naast die 64mb wel een 128mb kan zetten zonder dat je storing krijgt

en kijk of je wel echt ruimte vrij hebt dat je niet strax met een sim van 128sdram zit en er kan alleen nog maar edo bij etc

Ja, het geheugen gaat uiteraard op 100 MHz draaien (zelfs 66 MHz in jouw geval), maar dat kan geen kwaad ofzo.. PC133 is nu eenmaal goedkoper dan PC100, door de grote vraag.

oooo, het is gewoon basisschool rekenen: Je hebt nu dus 64. Koop je 128 erbij dan heb je 64 + 128 = 192. Koop je 256, dan heb je 256 + 64 = 320. Is dat nou zo moeilijk?

oke

dus dan heb ik 256 mb is wel genoeg vor 2000 he? maar dus steve moet ik tegen die verkoper zeggen 256 mb dat samenwerkt met 440bx double-sided

oke

dus 256 MB double-sided niet dat het samen moet werken met440bx maare.....hoe weet je nu zeker dat die 256 mb past misschien is er nog een slot of geen

eeeuh steve, een pentium 2 draait wel degelijk op 100mhz, de celeron uit die tijd draait op 66mhz.

het kan altijd dat die 256 mb ram niet werkt, probeer dan een echt 100mhz geheugen reepje te krijgen. Werkt vaak wel.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan