ram geheugen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Qixn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Qixn

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2008
gegroet,

ik hb al een aantal dage probleem met mijn Ram geheugen kaart. Daar geeft ie aan dat ie vol zit als ik een foto/bestand wil opslaan(raar).

ik had hier ergens gelezen dat je dat ook kunt legen, maar wordt daardoor geen andere problemen veroorzaakt

ik hoor het graag..

bedankt.

Laatst bewerkt:
gegroet,

ik hb al een aantal dage probleem met mijn Ram geheugen kaart. Daar geeft ie aan dat ie vol zit als ik een foto/bestand wil opslaan(raar).

ik had hier ergens gelezen dat je dat ook kunt legen, maar wordt daardoor geen andere problemen veroorzaakt

ik hoor het graag..

bedankt.

Hoi, ik denk dat je bedoelt dat je niet genoeg schijfruimte meer vrij hebt op je harde schijf. Als je naar Deze Computer gaat, en dan met de rechtermuisknop op je C schijf klikken en op Eigenschappen. Dan zie je hoeveel ruimte er nog vrij is (of niet vrij is) :p

Nee ik hb ruimte genoeg op me schijf, maar zodra ik een foto wil opslaan staat dat er niet genoeg ruimte is je geheuge(ram)

dus zou het erge gevolge hebbe als ik mijn ram geheuge helemaal leeg wis? dat s wel mogelijk toch?

Je RAM is een tijdelijk werkgeheugen en daar valt niets te wissen.....

* Random Access Memory

Type van werkgeheugen waarin men zowel kan lezen als schrijven. Bij het uitschakelen van de stroom gaat de inhoud verloren. In het geheugen kunnen programma's en werkbestanden worden bewaard.

jha dat weet ik wel voor zover.. maar ik vind het heel raar dat dat aangegeve wordt.

dan nog een vraagje, bij het virtuele geheugen stond begingrootte op 191 mb maar onderaan die scherm staat van minimaal 2 mb .. dus als ik terug op 2 of 3 mb zet heeft dat dan ergstige gevolge?

danke..

jha dat weet ik wel voor zover.. maar ik vind het heel raar dat dat aangegeve wordt.

dan nog een vraagje, bij het virtuele geheugen stond begingrootte op 191 mb maar onderaan die scherm staat van minimaal 2 mb .. dus als ik terug op 2 of 3 mb zet heeft dat dan ergstige gevolge?

danke..

Hoeveel Ram geheugen heb je steken? Voor het virtueel geheugen moet je je ramgeheugen X1,5 doen, en dat getal instellen als Virtueel geheugen, zowal voor de min. als max. waarde.

momenteel wacht ik op m'n nieuwe ramgeheuge.. deze wt ik nu hb s 192 mb en hb bij beginwaarde 3 staan maar weet nie hoeveel bij max.waarde moet zette.. daar hb ik nu 1105 staan

Er is een vuistregel voor het instellen van je virtuele geheugen. Maar aangezien jij het over 192 MB hebt zal hij opgaan zowel minimaal als maximaal stel je het virtuele geheugen in op 2x je fysieke geheugen. dus 384 als je 192 MB aan RAM hebt

Maar een klein wissel bestand geeft geen melding dat je niet voldoende ruimte hebt om de foto op te slaan. dat doet alleen opslag medium.

Geef eens de exacte foutmelding die je krijgt

Laatst bewerkt:
Ow oke thnx voor je hulp:) ik zal meteen veranderen

ram.JPG

Nou hoop dat deze wel doet, want ik zit er egt mee en krijg nog steeds van die fout meldinge.

Dus wat me vraag is, als ik de begingrootte verander naar X1.5 krijg ik dit melding en ben bang vn dat er geen erge gevolge heeft.

kan iemand me dat vertelle?

Dan zou je zowel min als max op 384 moeten zetten en niet onder de 191 MB zoals de melding aangeeft

srry van laat reageren, maar ik had al een nieuwe ram geheuge besteld en nu hb ik die in gebruik genomen.
bedankt voor alle advieze van allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan