RAM Geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Speccy,pcwizard etc kan allemaal.
Maar als modules geplaatst zijn en de pc opgestart wordt krijg je dus het biosscherm.Daar staat dan ook.Dat bedoelde ik ermee.;)

En pcwizard staat nu op de pc.

Laatst bewerkt:
OK, maar dan moet ik eerst het hebben besteld. Ik ga van het weekend met me ouders even overleggen, heb het erg druk deze week en volgende week vakantie dus komt mooi uit! :p

Zonder een bestelling kom je er niet nee.Dat wordt autowassen voor je ouders.

Succes

hoi..

Aan jou de keuze of je dit setje dan 1 of 2 keer besteld.aangezien je aangaf dat je evt 4gb zou willen.denk er dan wel aan dat als je die 4gb volledig wilt kunnen benutten dat je dan een 64b versie van je os moet hebben.

:d:d

OK, ik ga straks vragen of ik het vandaag nog mag bestellen. Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ik het heb?
Merk je het verschil meteen als je opeens meer RAM hebt?

Misschien ga je het beste even met de gegevens die je al had gevonden naar een computerzaak in de buurt? :)

Ja, maar dan ben ik veel duurder uit. Mijn enige vraag, is het RAM geheugen die in de link staat compatibel met mijn pc?

Hoi....

Neen,geen van beide.Wat je nu voorstelt is so dim geheugen en dat is voor laptops.Gaat nie passen.

Dit was mogelijk op je bord(eerder uit topic)
Four 240-pin DDR2 DIMM sockets.max 1gb a socket
Supports PC 4200 (533 MHz) and PC2 5300 (667 MHz) DDR2 DIMMs non-ECC memory only, unbuffered
Maximum HP/Compaq approved memory is 4 GB*

OK, maar wel goedkoper. :)
Is het eigenlijk beetje goede kwaliteit? :P Is wel belangrijk natuurlijk. x__x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan