RAM geheugene

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nortonator

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Best Helpmijers

Hallo, als ik spellen op mn pc wil draaien loopt het spel vrijwel METEEN vast. Ik heb het bij bijna alle spellen behalve bij AGE of Empires 3. Maar bij spellen als WoW, ArchLord en Runescape (HIgh Deteil), loopt mijn pc vast als ik 2 stappen doe. Dan hoor ik een krakend geluid en plof en dan loopt mn pc vast

Ik ben dus bang dat mijn RAM naar de "haaien" is, weet het bijna 100% zeker. Ik wil dus nieuwe RAM kopen, hoeveel zal dat me gaan kosten? Is mijn PC dat wel waard? Want ik gebruik een P4 aangezien die dingen net een €200 waard zijn.

Laatst bewerkt:
wat voor moederbord heb je? anders kun je niet weten wat voor ram je kunt gaan kopen.

trouwens: waaruit maak je op dat het aan de ram ligt? heb je dit probleem pas of al langer?

Best Helpmijers

Maar bij spellen als WoW, ArchLord en Runescape (HIgh Deteil), loopt mijn pc vast als ik 2 stappen doe. Dan hoor ik een krakend geluid en plof en dan loopt mn pc vast

Can You RUN It?
ga naar deze link en zoek dan het spel "world of warcraft" op.

klik op "Can you run it?" en maak er een foto van met print screen, dan in microsoft paint plakken en uploaden met tinypic

post dan de link hier svp

Laatst bewerkt:
ik weet het omdat techsupport van World of Warcraft zegt dat het daaraan licht. want ik heb het bij meerdere spellen. ik zit nu op de laptop van mijn vader ik zal de pics morgen uploaden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan