Ram kapot of Ramkanaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

turq54

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2009
nou ik heb een HP Pavilion t3160, toen ik de rambankje eruit haalde en in de andere ramkanaal erin deed en mijn pc opnieuw wilde starten wilde hij niet meer starten:S

hij gaf een piepend geluid, dus ik heb mijn rambankje weer in het oude ramkanaal erin gedaan, toen deed hij het wel.

mijn vraag is dus is of die ramkanaal stuk is? :)

Denk eerder het reepje geheugen of het niet ondersteunen van het geheugen, anders was je oude geheugen ook niet meer herkend. Is het nieuwe geheugen wel geschikt voor jou moederbord?

Laatst bewerkt:
Denk eerder het reepje geheugen of het niet ondersteunen van het geheugen, anders was je oude geheugen ook niet meer herkend. Is het nieuwe geheugen wel geschikt voor jou moederbord?

nee, het is gwn 1reep van 512mb maar er zijn 2 kanalen waar je het erin kan stoppen.
toen ik het in het andere kanaal erin deed gaf hij een piepend geluid en wilde hij niet opstarten. maar in die andere kanaal lukt hij wel.

Gewoon een reepje van 512MB zegt helemaal niets. Graag merk/type en het type/model van je moederbord.

Gewoon een reepje van 512MB zegt helemaal niets. Graag merk/type en het type/model van je moederbord.

Ram
Grootte geïnstalleerd: 512 MB
Technologie: DDR SDRAM
Model: DIMM 240-pins

Moederbord
Chipsettype: Intel 910G Express
Snelheid gegevensbus: 800 MHz

misgien dat dit jou wat opweg helpt ?:D

Wat is het merk/type geheugen dat je wilt plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan