Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar vind ik datRaymond Bos zei:Merk maakt op zich niet veel uit maar je moet wel weten welk type gehuegen je hebt!
windels zei:mijn ram van andere pc is kapot, als ik de pc opstart maakt de pc een piepend geluid, ik zou dus nieuwe ram willen kopen, maar waarop moet ik letten als ik dat koop? is het gelijk van welk merk?
Lange Pier zei:Dus als de PC een piepend geluid maakt, is je ram stuk? die kende ik nog niet,of bedoel je een aanhoudende biep uit de luidspreker of een reperterende korte biep?
Neem de module mee naar de PC boer.
ja maar 'k ben bang dat ik die reep dan kapot zou makenLange Pier zei:Het kan nu ook zo zijn, dat je mobo, in dit geval de northbridge erop, overleden is.![]()
Wel knap dat je de ram omgekeerd erin hebt gekregen, er was hier op dit forum een discussie dat het bijna onmogelijk kon, mijzelf in het bijzonder, dacht dat het alleen met een hamer was te verwezelijken.![]()
Een mooi excuse voor een upgrade.
Maar, eerst eens testen met een ander reepje, denk ik.
srr voor mn splaakgeblekLange Pier zei:Je hoeft niet te gaan stotteren.![]()
Als die geheugencontroller overleden is, kan dat andere reepje, indien niet omgedraaid, niet overlijden.
hoezo?Lange Pier zei:Nee, waarom, de spanningskontakten zitten toch op de goede plaats, maar ik vrees met grote vrezen voor je mobo.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.