ram kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

windels

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
mijn ram van andere pc is kapot, als ik de pc opstart maakt de pc een piepend geluid, ik zou dus nieuwe ram willen kopen, maar waarop moet ik letten als ik dat koop? is het gelijk van welk merk?

Merk maakt op zich niet veel uit maar je moet wel weten welk type geheugen je hebt!

Laatst bewerkt:
windels zei:
mijn ram van andere pc is kapot, als ik de pc opstart maakt de pc een piepend geluid, ik zou dus nieuwe ram willen kopen, maar waarop moet ik letten als ik dat koop? is het gelijk van welk merk?

Dus als de PC een piepend geluid maakt, is je ram stuk? die kende ik nog niet,:D of bedoel je een aanhoudende biep uit de luidspreker of een reperterende korte biep?

Neem de module mee naar de PC boer.

Lange Pier zei:
Dus als de PC een piepend geluid maakt, is je ram stuk? die kende ik nog niet,:D of bedoel je een aanhoudende biep uit de luidspreker of een reperterende korte biep?

Neem de module mee naar de PC boer.

wel ik had de ram verkeerd ingestoken, waardoor ik een verbrande geur rook, en de ram had warm toen ik 'm er uit haalde, ik stak de ram weer goed in, maar de pc piept nu ... het kan enkel daaraan liggen, niet :eek:

Het kan nu ook zo zijn, dat je mobo, in dit geval de northbridge erop, overleden is.:(

Wel knap dat je de ram omgekeerd erin hebt gekregen, er was hier op dit forum een discussie dat het bijna onmogelijk kon, mijzelf in het bijzonder, dacht dat het alleen met een hamer was te verwezelijken.:D

Een mooi excuse voor een upgrade.

Maar, eerst eens testen met een ander reepje, denk ik.

Lange Pier zei:
Het kan nu ook zo zijn, dat je mobo, in dit geval de northbridge erop, overleden is.:(

Wel knap dat je de ram omgekeerd erin hebt gekregen, er was hier op dit forum een discussie dat het bijna onmogelijk kon, mijzelf in het bijzonder, dacht dat het alleen met een hamer was te verwezelijken.:D

Een mooi excuse voor een upgrade.

Maar, eerst eens testen met een ander reepje, denk ik.
ja maar 'k ben bang dat ik die reep dan kapot zou maken :confused:

Je hoeft niet te gaan stotteren.:p

Als die geheugencontroller overleden is, kan dat andere reepje, indien niet omgedraaid, niet overlijden.

Lange Pier zei:
Je hoeft niet te gaan stotteren.:p

Als die geheugencontroller overleden is, kan dat andere reepje, indien niet omgedraaid, niet overlijden.
srr voor mn splaakgeblek :D maar wist niet dat ik 2 keer had gedaan :p
ben je zkr dat die andere reep niet zal crashen ?

Nee, waarom, de spanningskontakten zitten toch op de goede plaats, maar ik vrees met grote vrezen voor je mobo.

Met proberen kom je een hoop te weten, nee heb je en ja kun je krijgen.
Zo, dat waren een paar uitspraken.

Je zult het gewoon moeten testen of naar een plaatselijke PC boer gaan om het allemaal zeker te weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan