Ram liep niet goed en nu hele pc kapot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbvwes

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2010
Hallo.ik had woensdag mn pc in elkaar gezet werkte perfect.haf zelfs vrijdag tot zaterdag laat lanparty. De kwam ik thuis dus erachter dat mijn ram geheugen op 1033 mhz loopt in plaats van1600mhz. De dus sommige op andere chats zeide zet ze in een andere kleur dual channel. (ik heb de a eerst srock performance), eerst zat hij dual in rood veel te weinig mhz. De zette ik ze dual in zwart start ik het op stinkt het. De werkt niet meer moederborst werkt niet meer goed debug en chassis fan doen het niet meer en als ik hem opstart geen beeld
En 1 ram kaart heeft een zwarte gouden pinnetje nu.

en ik had hem goed in dual channel gedaan 2x4

valt dit onder garantie want heb niks fout gedaan alleen on andere dual channel geduwd. De en kan mijn i5 2500k ook kapot zijn? Dan ons dit is op mobiel dus is heel moeilijk en slecht.

Alles zelf in elkaar gezet.
Dan waren de onderdelen dus heel toen ze bij jou aankwamen.
Nee dan zal er geen garantie zijn.

Garantie zal lastig worden. Wat precies kapot is kun je niet zeggen. Je kunt nog eens proberen om met 1 reepje geheugen in dit systeem op te starten en kijken wat er wel en niet werkt.

Alles zelf in elkaar gezet.
Dan waren de onderdelen dus heel toen ze bij jou aankwamen.
Nee dan zal er geen garantie zijn.

Maar ik heb nooit geweten of de zwarte channel werkte. Ze want ik had ze eerst in de roode

Ik heb de rest niks veranderd alleen plaats van ram en pc geeft nu geen beeld meer maar ook debug led doet et niet meer dus grafiese kaart kan niet kapot zijn

Hoi,

Meestal lees ik even de manual door;) maar ik begrijp eigenlijk niet hoe je dit voor elkaar hebt gekregen met de pc aan soms het geheugen gewisseld? want van het in verkeerde slot zetten van geheugen gaat het niet vaak kapot.

Laatst bewerkt:
Nee hahha had nog zelfs voeding uitgetrokken xD. De maar weet nu echt niet wat ik moet doen:-( de hopedat mnprocessor niet kapot is dank het niet want hij start wel op maar geen beeld debug led kapot chasisfan werkt niet meer wel in een andere fan poort

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ja ik zou geloof ik de pc onder me arm bij een plaatselijke pc winkel brengen of als het mogelijk is de winkel waar je de spullen hebt gekocht hun hebben de middelen om te kijken waar het aan schort want zo gaat het niet lukken of je maakt het misschien erger.

Hoi,

Ik zou in ieder geval het probleem daar voorleggen. zo heb je er toch ook niets aan.

zou mijn processor ook kapot zijn? het ruikt alleen verfikt bij het ram geheugen. en als ik eht opstuur zou ik processor ook me op[sturen of alleen moederbord en ram geheugen? want als ik pc opstart gaat de cpu fan wel draaien en hij start gwn op alleen geen beeld en debug led werkt niet meer dus ik denk dat alleen moederbord en ram kapot is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan