Ram-Modules kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerteun

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2009
Hoi,

ik heb een computer; een Fujitsu Siemens Scaleo geschikt voor Windows 98/ME. ik heb opgezocht/gevonden dat de computer nog tegen 512 MB ram kan. dus dan wil ik er meer ram in doen, haal ik de oude eruit; stop ik er twee in van 256 mb. de eerste lukt wel, maar dan bij de tweede past het niet, dus dan druk ik maar wat harder. ik hoor wat knapjes en ja hoor, die witte "Vasthoudertjes" zijn allebei afgeknapt. dan probeer ik de dezelfde reep in de andere waar het wel paste, en die knappen ook. en nu kan de computer helemaal niets meer behalve alleen maar dezelfde beeps van 2 sec. achter elkaar. Er staat nog veel betrouwbare informatie op. de naam van het moederbord is een Micro Star MS-6178M

Groetje,

Laatst bewerkt:
Had je geheugen met 2 sleufjes?
Sdram?

Hoe jij die witte steuntjes afbreek>???

Dan zonder steuntjes erin drukken.

Laatst bewerkt:
ja, ik heb geheugen van 2 sleufjes, maar als ik ze er los in doe merkt de computer het niet op.:shocked:

ja, ik heb geheugen van 2 sleufjes, maar als ik ze er los in doe merkt de computer het niet op.:shocked:

Je weet het verschil tussen de verschillende geheugentypes??? Dus ook dat niet alle geheugen in alle sleufjes past???

noem mij alsjeblieft geen computerkleun.

dus... kan ik de computer gewoon weggooien?:(

Was je wel.(grapje)
Maar je hoeft hem niet weg te gooien.
Kijk of je er andere in kunt steken. SSddr
Worden dan wel niet vastgehouden,maar springen er ook niet uit.

Ik heb ook van die bordjes.haal ik de goeie onderdelen eraf. Desolderen.
NIET die de ramhouders ,hoor.
Dat is te veel werk.
Wel zeg maar USB . net een bord herstelt met kapotte usb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan