RAM naar 100% als ik iets uitpak

Status
Niet open voor verdere reacties.

helixdragon

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Berichten
29
Beste mensen,

Ik heb een probleem met mijn RAM tijdens het uitpakken.
Als ik iets uitpak zoals een torrent ofzo (met powerISO, winrar) dan schiet mijn RAM naar 98% en is mijn computer langzaam. Dit is echter niet altijd het geval, als ik de computer dan opnieuw opstart, en dezelfde file nog een keer uitpak, dan blijft de RAM op zo'n 40% staan. Het uitpakken gaat dan gewoon met dezelfde snelheid als toen de RAM op 96% stond.

Ik heb het idee dat m'n RAM instabiel is maar weet het niet zeker,
Ik zal even m'm computer specs geven

OS: Windows Vista Home Premium 64-bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4GHz
RAM: 4GB RAM DDR2-800
Harddrive: 640GB 7200rpm

iemand die me kan helpen?
 
Ik heb ook wel dat wanneer ik een vrij groot bestand(1.10Gb) unrar dat men laptop wel erg traag reageert, of men ram dan volloopt kan in niet zo zeggen, maar zie je dan ook echt in taakbeheer dat de boosdoener winrar is?
 
Ik heb ook wel dat wanneer ik een vrij groot bestand(1.10Gb) unrar dat men laptop wel erg traag reageert, of men ram dan volloopt kan in niet zo zeggen, maar zie je dan ook echt in taakbeheer dat de boosdoener winrar is?

Nou, zodra ik iets uitpak dan zie ik bij mijn processor/RAM gadget in vista dat mijn RAM van 40% naar 98% gaat, dit is alleen het geval bij uitpakken en niets anders. Daarnaast gaat het niet echt om zo grote bestanden.
 
Beste mensen,

Ik heb een probleem met mijn RAM tijdens het uitpakken.
Dit is echter niet altijd het geval, als ik de computer dan opnieuw opstart, en dezelfde file nog een keer uitpak, dan blijft de RAM op zo'n 40% staan. Het uitpakken gaat dan gewoon met dezelfde snelheid als toen de RAM op 96% stond.

Heb je dan het oude uitgepakte file verwijderd?

Als je op meerdere forums dezelfde vraag stelt, is het misschien handig om de genomen akties op die forums te vermelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan