RAM Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0174

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Hallo,

ik heb een Packard Bell PC met daar in 2GB RAM van het merk GEIL, nu heb ik een oude computer van HP opengemaakt en daar 1GB RAM uitgehaald, deze heb ik in mijn computer gedaan en hij paste ook ( DDR2 ) maar als ik de computer opstart zegt hij dat er nog steeds 2GB RAM in zit, terwijl er 3GB hoort te staan :P, nu heb ik 1GB RAM geleend van m'n buurjongen om te testen of die slot nog wel goed is... met zijn RAM stickje van 1GB werkt het wel. Ligt het eraan dat mijn 1GB RAM van HP is??? ik vind het vreemd :P ik zal even melden wat er op de RAM staat van HP

Hynix 1GB 2Rx8 PC2-5300U-555-12 HYMP512U64CP8-Y5 AB-C <<< Ik denk dat je hier niet heel veel aan heb.. er zit ook een sticker van HP op met Serial Nummer

Groeten,
Fazzel

5300U-555-12 hier staat hoogstwaarschijnlijk het probleem van je.
Is misschien te hoog of te laag voor je pc wel of niet ecc en zo zijn er nog vele dingen.
Niet kunnen samenwerken met je andere ram

hmm oke, dan probeer ik deze HP RAM even bij m'n buurjongen. haha als dat dan bij hem werkt hebben we geruild

Laatst bewerkt door een moderator:
denk niet dat dat lukt aangezien die van de buurjongen toch meer heeft van je orriginele ram

ow oke m'n buurjongen heeft maar 1GB en die heeft hij even aan mij gegeven (hij gebruikt die pc niet)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan