Ram uitbreiden fujitsu siemens laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Berichten
1.258
Hallo ik heb 3 gb ram en wil er 4 gb van maken.
ik heb een fujitsu siemens amilo pi2540 is dit mogelijk, en hoe?
 
Goedenavond ,

Je zal dus volgens mij ddr 2 533 so-dimm moeten hebben dus zal je die van 1 gig moeten vervangen voor een 2 gig reepje. Maar misschien is de optie van frankwannet beter:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb windows 7 ultimate 32 bit ;)
 
Dan heeft dus weinig zin om daar 4gb van te maken.32b gebruikt/herkend maar 3.2gb
 
Nou dan ga je er wel 256 mb op vooruit:D nee geintje zo laten is het beste en heb het idee dat je die 1 gig ook niet echt mist.

Volgens mij komen ze daar op laatst ook van terug bij je link:
btw, remember that a 32-bit OS can only recognize 4 GB, but u take about 0.5 GB for address space, and 0.5 - 1 GB for a graphics card (asuming u have a 512 - 1 GB dedicated card), u r left with = 4 - 0.5 - 0.5 = 3 GB OR = 4 - 0.5 - 1 = 2.5 GB.

if u insist on using a 32 bit version, just use 3 GB.
 
Laatst bewerkt:
Kortweg gezegd:Zonde van het geld om een reepje van 1gb(of2gb bij verwisseling) te plaatsen om pak hem beet 0.2gb te winnen.
 
En als ik ultimate 64 bit erop zet, wordt mijn pc wel sneller in multitasken enz
 
Hoi,

Niet zo zeer volgens mij met de 64 bits maar wel dat hij dan de 4 gig zou benutten wat bij het multitasken zou het schelen, maar als je de 64 bits moet kopen en nieuw geheugen dan zou ik het bij de oude situatie houden.
 
Ik heb een msdn account dus het programma is gratis.
het geheugen kost ook maar een paar tientjes.
 
Its your money.:D

Persoonlijk denk ik niet dat als je achter je laptopje zit dat je dan in eens denk:waaauwww das een goede upgrade;)
 
Hoi,

De keus is aan jouw als het haast geen geld kost dan is het een poging waard.:thumb:
 
Ik gebruik regelmatig photoshop en daar is ram wel handig voor ;)
 
Ik zou zeggen verder:Wat let je??
Je weet wat er nu mogelijk is en de keuze ligt ten alletijde bij jezelf.

Succes:thumb:
 
Ik zou niet weten hoe het moet bij een laptop, ik heb het wel eens gedaan bij een normale pc maar heb geen idee waar het slot zit bij een laptop.
Volgens mij onder het toetsenbord en onder de accu.
 
Hoi,

Denk als je het notebook onderste boven houd je ergens een rechthoekig klepje ziet met een schroefje en daar zal je het moeten zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan