RAM vretende processen (Xperia Play)

Status
Niet open voor verdere reacties.

chainboost

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2012
Berichten
91
Hallo iedereen,

Ik heb een Sony Xperia play, maar sinds korte tijd is hij erg langzaam. Heb het toestel 'Geroot' en heb alle tweaks al toegepast zoals Link2SD zodat er geen intern geheugen meer wordt gebruikt. Nu merkte ik dat hij trager werd doordat er apps zijn die gigantisch veel RAM geheugen vreten, Ik heb nu de app All-in-one toolbox (17 tools) geïnstalleerd en iedere keer als ik op 'boost' druk heb ik weer de volle 200MB RAM vrij. Het punt nu alleen is dat er direct binnen de minuut zoveel apps aan staan dat ik nog maar 120 MB RAM vrij heb, doe ik niets dan is er nog maar 70MB RAM geheugen vrij.

Heeft iemand hier een idee hoe ik weer standaard 200MB RAM vrij kan houden en dat hij (bijna) leeg blijft?

Alvast bedankt voor de moeite!
 
Je kan kijken welke apps je niet gebruikt en deze freezen. Hier bestaan verschillende tools voor. Ik freeze bv mijn google maps constant en unfreeze die pas als ik hem nodig heb. Scheelt je toch weer 30mb.
 
Bedankt voor de tip! heb App Quarantine geïnstalleerd en daar heb ik wat apps mee 'gefreezt' nu houd ik 145MB ram over maar er wordt alsnog 70MB RAM vastgehouden door het systeem en weet niet welke apps ik nog meer kan freezen...
 
Nu krijg ik steed 'force close' berichten voor de apps Titanium Back-up en Youtube, waarom gebeurt dat?
 
probleem al opgelost door de youtube app te verwijderen met titanium back-up die het wonderbaarlijk weer deed en daarna in de app market opnieuw youtube geïnstalleerd en daarna geconverteerd naar systeemapp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan