Ram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles boven de 1023 MB wordt als GB weergegeven, dat is niet raar.

omdat marco dat in MB had staan 2047Mb.
Maar goed ik ga deze vraag sluiten, ik heb er geen last meer van gehad, als het zich toch nog zou voordoen, dan open ik een nieuwe vraagje.
Thx

omdat marco dat in MB had staan 2047Mb.
Maar goed ik ga deze vraag sluiten, ik heb er geen last meer van gehad, als het zich toch nog zou voordoen, dan open ik een nieuwe vraagje.
Thx

Waar zie je dat dan? Ik zie nergens een screenshot van de eigenschappen van deze computer :)?
Daar heb ik het over.

Elders kunnen de waarden wel in MB worden weergegeven :).

Waar zie je dat dan? Ik zie nergens een screenshot van de eigenschappen van deze computer :)?
Daar heb ik het over.

Dit wou ik nog ff laten zien xD:P
maar waar is bij mij mijn 800 MB gebleven dan xD
toch echt naar mijn videokaart:O kan gewoon niet anders,, of het moet heel erg toeval zijn(A) najah t zal wel,, zolang ik er geen last van gaat mn pc z`n gang maar haha:)

mjpl5y.jpg

Daar heb ik het over.

ja ik heb dat zelf niet gezien, maar hij zei dat er 2047Mb stond, maar dat maakt niet zoveel uit

Hmm.. Nouja, misschien doet 'ie het alleen bij ronde waarden, dat weet ik dan ook niet :).

Thanks in ieder geval.

Dit wou ik nog ff laten zien xD:P
maar waar is bij mij mijn 800 MB gebleven dan xD
toch echt naar mijn videokaart:O kan gewoon niet anders,, of het moet heel erg toeval zijn(A) najah t zal wel,, zolang ik er geen last van gaat mn pc z`n gang maar haha:)

mjpl5y.jpg

uiteraard kan dat, bij mij zal hij daar ook wel afnemen, maar ik gebruik normaal 50% dat is 750Mb ram, en mijn videokaart kan max 220Mb afnemen en dan kom ik ng niet op waardes van 90%

uiteraard kan dat, bij mij zal hij daar ook wel afnemen, maar ik gebruik normaal 50% dat is 750Mb ram, en mijn videokaart kan max 220Mb afnemen en dan kom ik ng niet op waardes van 90%

weetje dat cker?
neem dit schermpje er eens bij dan?

2dadkt1.jpg

Rechtermuisknop op desktop,, persoonlijke voorkeuren,, beeldscherm instellingen,, geavanceerd...

beter video kaart dan ik dacht :d

geen skriensjot weges down/upload op (belgie)
(en dan kost mij dat per MB dus....)
beschikbaar grafisch geheugen 256MB
toegewezen videogeheugen 0MB
Systeemvideogeheugen 64MB
Gedeeld systeemgeheugen 192MB

beter video kaart dan ik dacht :d

geen skriensjot weges down/upload op (belgie)
(en dan kost mij dat per MB dus....)
beschikbaar grafisch geheugen 256MB
toegewezen videogeheugen 0MB
Systeemvideogeheugen 64MB
Gedeeld systeemgeheugen 192MB
haha (A)

Oftewel je videokaart neemt al van je 1.5 GB, 192 MB af,
dus is al zo`n 15 procent ongeveer? plus je gewone taken allemaal:O komt al redelijk in de buurt....
normaal zou t dus wel kunnen,, maar sinds je hdd ruimte te weinig werd kon die dingen niet meer op hdd kwijt en krijg je dus error:)
Hou genoeg ruimte op hdd en t probleem blijft denk ik weg;)

Groetjes Marco

haha (A)

Oftewel je videokaart neemt al van je 1.5 GB, 192 MB af,
dus is al zo`n 15 procent ongeveer? plus je gewone taken allemaal:O komt al redelijk in de buurt....
normaal zou t dus wel kunnen,, maar sinds je hdd ruimte te weinig werd kon die dingen niet meer op hdd kwijt en krijg je dus error:)
Hou genoeg ruimte op hdd en t probleem blijft denk ik weg;)

Groetjes Marco

men externe HD is terug van reparatie (da scheelt 500Gb(465Gb werkelijk) :p) want men lappy heeft maar 60Gb (55 werkelijk)

Dan adviseer ik je wat van je laptop hdd over te zetten op je externe (bijv muziek)
dan komt het helemaal goed denk en hoop ik voor je xD

ik heb de vraag juist gesloten omdat ik het niet meer voor had, maar nu steekt het terug de kop op:(

80% en meer van Ram gebruiken (dat wilt zeggen meer as 1,2Gb) en men niet actieve systeemprocessen verbruiken tot 97% van men cpu en dit al enkele dagen.
Zonder zware programma's te draaien, enkel msn en dan zit ik nog niet achter de computer, dus we kunnen stellen dat hij gwn aanstaat. en voor de rest niets.
men video kan het zeker niet zijn, mijn vista staat op klassieke weergave

Ik heb 22Gb beschikbaar op men HD.

EDIT: die niet actieve systeemprocessen is dus de overschot van je cpu, maar niet te min wordt hij dan veel gebruikt, namelijk dat de niet actieve systeemprocessen op 4% staat fzo :confused:

Laatst bewerkt:
ik heb de vraag juist gesloten omdat ik het niet meer voor had, maar nu steekt het terug de kop op:(

80% en meer van Ram gebruiken (dat wilt zeggen meer as 1,2Gb) en men niet actieve systeemprocessen verbruiken tot 97% van men cpu en dit al enkele dagen.
Zonder zware programma's te draaien, enkel msn en dan zit ik nog niet achter de computer, dus we kunnen stellen dat hij gwn aanstaat. en voor de rest niets.
men video kan het zeker niet zijn, mijn vista staat op klassieke weergave

Ik heb 22Gb beschikbaar op men HD.

EDIT: die niet actieve systeemprocessen is dus de overschot van je cpu, maar niet te min wordt hij dan veel gebruikt, namelijk dat de niet actieve systeemprocessen op 4% staat fzo :confused:

Welk proces staat zo hoog dan?
iets op je computer vreet heel erg, en we moeten vinden wat:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan