ramdisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathvandijck

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
hoe krijg ik het programma ramdisk van mijn vista pc ?? Ik kan de schijf (z) ook niet formateren. Dit programma dient voor 50% sneller surfen in inter explorer zegt men !!
Kan het echter nergens van mijn pc verwijderen

create-a-ramdisk.jpg

Kijk eens wat daar staat onder "install ramdisk"

zal vanavond wel eens kijken, maar als ik ramdisk open
krijg ik gewoon de instellingen voor dat prog. zoals ze ingesteld zijn na installatie door mij
vlgs mij maar install ramdisk ???

Hey,

zit er geen optie van Ramdisk in Programma's en onderdelen in het configuratiescherm?

Maar om sneller te surfen, moet je internet explorer instellen.
Je moet deze zo instellen dat alle tijdelijke internet bestanden en cookies naar die ramdisk worden gekopieerd. Als dit is ingesteld, dan is internet explorer iets sneller.

Gr,
Mathijs

nee er is geen mogelijkheid in config, prog. en onderdelen om dit te verwijderen !
Ik gebruik Internet Explorer heel weinig. Safari voor windows is veel sneller
loopt die niet lekker gebruik ik Firefox ook sneller dan IE dus ik wil van ramdisk af !!

50% sneller surfen is trouwens onzin.. Het idee is dat de bestanden snelle rop je schijf gezet worden maar in de praktijk hangt het toch meer af van je internetsnelheid dan de schijf.

probeer het dan eens te verwijderen met yourunistaller of revo unistalleren of een gelijkaardig progje :thumb:

Laatst bewerkt:
Is balen dat die niet in programma's staat.
Wat een optie is, om deze driver te verwijderen bij apparaat beheer.
Als deze wordt geïnstalleerd, dan word er een driver geïnstalleerd.

Simpel weg deze verwijderen uit apparaat beheer.
1) Rechtermuis knop op Deze Computer
2) Selecteer de optie Beheren
3) Selecteer apparaatbeheer aan de linkerkant
4) Klik op het + symbool voor schijfstations
5) Verwijder / maak de installatie ongedaan van de RAM driver.
Wel de goede verwijderen!

ALs het goed is, is nu de ram driver weg...

Succes,
Mathijs

Ramdisk verwijderen

hoe krijg ik het programma ramdisk van mijn vista pc ?? Ik kan de schijf (z) ook niet formateren. Dit programma dient voor 50% sneller surfen in inter explorer zegt men !!
Kan het echter nergens van mijn pc verwijderen

Hallo als je het progje opnieuw installeerd krijg je een tabblad te zien, hieraan kun je je installatie opnieuw installeren of Verwijderen.

gr. Papabox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan