Ramkaart.. kloksnelheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansoszz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2007
Hallo,
Ik heb een ramkaart van 512mb geheugen van kingston. Ik wil dus meer mb gaan kopen want mijn computer gaat steeds langzamer, dus ben ik naar de winkel gegaan met m'n ramkaart om een betere te kopen, maar daar moesten ze ook nog de kloksnelheid van de ramkaart. Nu is de vraag waar kan ik die kloksnelheid vinden?

Alvast bedankt,
Hans

Vroegen ze dat in de winkel? :shocked: Dat staat gewoon op het stikkertje wat op het geheugen laatje zit.

Je zegt dat je Pc steeds langzamer word, hou je er rekening mee dat dit ook gewoon ddor "vervuiling" kan komen. En dan hoeft het nog geen spyware en dergelijke te zijn. Ik heb sinds ik mijn nieuwe PC heb en mijn vorige staat bij mijn vrouw op zolder de oude eens geformatteerd en er ging weer een wereld voor mij open.Is echt aan te raden..ik weet natuurlijk niet of je dat ooit wel eens gedaan hebt.

Ik heb sinds ik mijn nieuwe PC heb en mijn vorige staat bij mijn vrouw op zolder de oude eens geformatteerd en er ging weer een wereld voor mij open.Is echt aan te raden..ik weet natuurlijk niet of je dat ooit wel eens gedaan hebt.

Dit is alleen aan te raden als je alle cd rom's met drivers en besturing en overige programma's bij de hand hebt. Ben je dit kwijt is er één advies: Nooit aan formateren beginnen.

Huh...drivers kan je overal halen op internet. Is toch totaal geen probleem:(

Ben net bezig op een andere discussie ( geen cd rom / geen merknaam / geen type nummers ) Ga dan maar eens zoeken op internet.

Wel een probleem dus.

Everest en Belarc zien alles voor je....
Maar we zijn het niet eens...geeft niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan