Elduderino81
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2008
Zoals jullie misschien hebben gelezen heb ik de laatste tijd veel problemen ondervonden met mijn Gigabyte X48-DQ6, deze zal ik komende week dan ook retourneren....
Mijn vraag is welk moederbord ik dan zal moeten nemen, ik kan gewoon weer een Gigabyte X48-DQ6 nemen wat in mij ogen toch nog steeds een van de beste is, maar op zich is een Aus Rampage Formula ook best aantrekkelijk.....
Welk bord zouden jullie mij aanraden en waarom?
Sli-modus is voor mij op zich niet belangrijk, vandaar ook bovenstaande keuzes, ik ben toch van plan om straks de 9800X2 te kopen of misschien wel de opvloger daarvan,.....en tot die tijd is 1 9800GTX voldoende...
Mijn hardware:
9800GTX
E8400+Arctic Freezer 7 Pro
OZC Platinum Dual Channel 2*2048MB
Mijn vraag is welk moederbord ik dan zal moeten nemen, ik kan gewoon weer een Gigabyte X48-DQ6 nemen wat in mij ogen toch nog steeds een van de beste is, maar op zich is een Aus Rampage Formula ook best aantrekkelijk.....
Welk bord zouden jullie mij aanraden en waarom?
Sli-modus is voor mij op zich niet belangrijk, vandaar ook bovenstaande keuzes, ik ben toch van plan om straks de 9800X2 te kopen of misschien wel de opvloger daarvan,.....en tot die tijd is 1 9800GTX voldoende...
Mijn hardware:
9800GTX
E8400+Arctic Freezer 7 Pro
OZC Platinum Dual Channel 2*2048MB