Rampage Formula of X48-DQ6??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elduderino81

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Zoals jullie misschien hebben gelezen heb ik de laatste tijd veel problemen ondervonden met mijn Gigabyte X48-DQ6, deze zal ik komende week dan ook retourneren....

Mijn vraag is welk moederbord ik dan zal moeten nemen, ik kan gewoon weer een Gigabyte X48-DQ6 nemen wat in mij ogen toch nog steeds een van de beste is, maar op zich is een Aus Rampage Formula ook best aantrekkelijk.....

Welk bord zouden jullie mij aanraden en waarom?

Sli-modus is voor mij op zich niet belangrijk, vandaar ook bovenstaande keuzes, ik ben toch van plan om straks de 9800X2 te kopen of misschien wel de opvloger daarvan,.....en tot die tijd is 1 9800GTX voldoende...

Mijn hardware:
9800GTX
E8400+Arctic Freezer 7 Pro
OZC Platinum Dual Channel 2*2048MB

Wat laat maar toch een reactie, daar ik voor hetzelfde probleem zit, ik heb nu een Asus Rampage Formula gekocht. Mooi bord, teminste wat uitvoering betreft, hij is nog niet onder spanning gezet (voeding). Ik ben er achter gekomen, wat laat, dat dit bord niet voor SLI ondersteunt wordt, maar wel voor crossfire. Dus je kan alleen maar werken met grafische kaarten die voor crossfire bedoeld zijn.

vr.gr.

Theo
deHoed:)

als je echt persee 1 van die 2 neemt kan je het beste die rampage nemen:thumb: maar ik zou eigenlijk een bordje met een nvidia chipset nemen:thumb: zoals een P5N-T deluxe of een STRIKER 2 FORMULA en als je niet zo veel geld wil uitgeven maar tog prestatie wil hebben neem dan een asus p5n-d

Ik heb nog een P5n-E SLI in de aanbieding.

vr.gr

Theo
deHoed:rolleyes:

de p5n-e sli is niet zo toekomst gericht:p je kan beter een bordje kopen die al pci-e 2.0 heeft zoals al de bovengenoemde borden:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan