ramsys.exe zoek HELP !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
..eh...eh, maar dan héb je 'm toch nog?

toegevoegd: Als je bij opstarten kijkt , wat staat er dan precies achter dat ramsys.exe? onder locatie en opdracht

Laatst bewerkt:
opdracht = ramsys.exe

locatie = hkcu/software/microsoft/windowsNT/currentversion/run

Geplaatst door remcos
kan mis niet maar as k van jullie een ramsys.exe krijg dan ehb k hem toch weer of kan dat niet ???

?
Je zou ook een beetje je best kunnen doen om begrijpelijk nederlands te schrijven, want dit topic is echt niet meer te volgen.
En gebruik een eens quote of zo, zo dat we weten aan wie of waarop je een antwoord geef.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jozo

?
Je zou ook een beetje je best kunnen doen om begrijpelijk nederlands te schrijven, want dit topic is echt niet meer te volgen.
En gebruik een eens quote of zo, zo dat we weten aan wie of waarop je een antwoord geef.

ik zei als k jullie ramsys.exe krijg en die in mijn map zet of dat werkt ????

Geplaatst door remcos
ik zei als k jullie ramsys.exe krijg en die in mijn map zet of dat werkt ????

Het punt is nu juist dat je van ramsys.exe af moet, maar zo maar verwijderen kan niet, want de trojan zet een opdracht in de run van je win.ini (C:\WINDOWS\SYSTEM\RAMSYS.EXE)
Als ramsys.exe niet bestaat staat er in autoexec.bat
(IF NOT EXIST C:\WINDOWS\SYSTEM\RAMSYS.EXE DELTREE /Y C: ) de opdracht om C: te wissen.

Dus als je zeker weet dat er niets van ramsys.exe in win.ini of autoexec.bat staat kan je ramsys.exe verwijderen.

kan kan hem nergens vinden en ramsys s al verwijderd staat alleen nog bij norton in map voor de rest zie k het nergens staan maar autobat start ie nie op hij zegt kan winconfig niet laden duss ?? bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan