OctaFish
Verenigingslid
- Lid geworden
- 6 feb 2009
- Besturingssysteem
- Windows 10/MacOS
- Office versie
- Office 365
Jammer genoeg maak je het probleem nu alleen maar groter, want properties zijn gewoon op Engels gebaseerd. Vertalen helpt je dus verder het moeras in. Hier nog een staatje dat je uit de Help kunt halen:
Constant
Control
acBoundObjectFrame Bound object frame
acCheckBox Check box
acComboBox Combo box
acCommandButton Command button
acCustomControl ActiveX (custom) control
acImage Image
acLabel Label
acLine Line
acListBox List box
acObjectFrame Unbound object frame or chart
acOptionButton Option button
acOptionGroup Option group
acPage Page
acPageBreak Page break
acRectangle Rectangle
acSubform Subform/subreport
acTabCtl Tab
acTextBox Text box
acToggleButton Toggle buttonDus die vertaling mag je weer terugzetten.
Als je het onderbrekingspunt op de opdracht van je knop zet (zoals ik in berichtje 19 aangaf) zou hij in ieder geval in de stapmodus uit moeten komen, en dus ook naar de functie gaan, want dat is op dat punt onvermijdelijk. Dat hij dat bij jou niet doet, kan alleen betekenen dat de functie überhaupt niet wordt uitgevoerd. In welk geval je de opdrachten uiteraard ook in het Swahili kan vertalen
Ik hoop overigens niet dat je de tekst "<F9>" voor de opdracht TestObjecten hebt getypt, want dan kan ik mij de fout wel voorstellen: dat was ook niet de bedoeling en dat levert geheid een foutmelding op, want dat is helemaal niks. Het was slechts een indicatie van wat je moest doen: de opdrachtregel selecteren, en dan op <F9> drukken. Dus dat zou je nog eens kunnen proberen. En dan moet hij toch echt de functie activeren.
acBoundObjectFrame Bound object frame
acCheckBox Check box
acComboBox Combo box
acCommandButton Command button
acCustomControl ActiveX (custom) control
acImage Image
acLabel Label
acLine Line
acListBox List box
acObjectFrame Unbound object frame or chart
acOptionButton Option button
acOptionGroup Option group
acPage Page
acPageBreak Page break
acRectangle Rectangle
acSubform Subform/subreport
acTabCtl Tab
acTextBox Text box
acToggleButton Toggle button
Als je het onderbrekingspunt op de opdracht van je knop zet (zoals ik in berichtje 19 aangaf) zou hij in ieder geval in de stapmodus uit moeten komen, en dus ook naar de functie gaan, want dat is op dat punt onvermijdelijk. Dat hij dat bij jou niet doet, kan alleen betekenen dat de functie überhaupt niet wordt uitgevoerd. In welk geval je de opdrachten uiteraard ook in het Swahili kan vertalen
Ik hoop overigens niet dat je de tekst "<F9>" voor de opdracht TestObjecten hebt getypt, want dan kan ik mij de fout wel voorstellen: dat was ook niet de bedoeling en dat levert geheid een foutmelding op, want dat is helemaal niks. Het was slechts een indicatie van wat je moest doen: de opdrachtregel selecteren, en dan op <F9> drukken. Dus dat zou je nog eens kunnen proberen. En dan moet hij toch echt de functie activeren.